Må jeg låne en PA-forstærker nær KBH et par dage?

Live, PA, scenelyd, diskotek, og trådløst udstyr.
Nyt svar
Medlemsavatar
Magister Bibendi
Medlem
Indlæg: 608
Sted: København

Må jeg låne en PA-forstærker nær KBH et par dage?

Indlæg af Magister Bibendi »

Hej alle

Jeg har hjulpet min menighed Byens Valgmenighed med at tømme depotet for udtjent og overflødigt lydudstyr. Stumperne skal sælges. Meget af det er lækkert nok, men er kommet i overskud, da vi nu deler bygning og udstyr med tre andre menigheder. Der er eksempelvis en tyskbygget Midas Venice i flightcase.

Men nu til sagen:
Der var flere passive toppe og monitors - og endda en bundkasse - men ingen forstærker til at drive dem. Derfor kan jeg ikke teste højttalerne, så jeg kan sætte dem til salg med god samvittighed.

Er der én, der kan låne mig en forstærker nogle dage? Enhver PA-forstærker kan formentlig gøre det.

På forhånd mange tak!

Vh Mathias

P.S.: Jeg skal nok lade høre fra mig på lydmaskinen, når der kommer stumper til salg.

P.P.S.: Jeg er måske interesseret i et købe din forstærker, hvis den er billig og upåagtet, men funktionsdygtig. Jeg skal blot bruge den, så jeg har mulighed for at fyre op for højttalerne for eventuelle interesserede :)

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Skulle det ikke lykkes at låne vil evt købere nok kunne tage en forstærker med selv hvis de er i marked for sådan noget udstyr.
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
Magister Bibendi
Medlem
Indlæg: 608
Sted: København

Indlæg af Magister Bibendi »

Det er rigtigt, men jeg vil gerne lige teste, om de overhovedet virker - før jeg inviterer købere på besøg.

Nyt svar