Lån/Leje af LED Farve Spots.

Live, PA, scenelyd, diskotek, og trådløst udstyr.
Brugeravatar
KimSteff
Producer
Producer

Lån/Leje af LED Farve Spots.

Indlæg Skrevet: 8. sep 2016, 21:55

Der skulle vel ikke være nogle herinde der ligger inde med nogle LED farve spots som jeg kunne låne/Leje til en koncert i Sct. Nicolai Kirken i Vejle fredag den 23 September ?
Kirken vil gerne betale lidt for lejen men har noget begrænsede midler til projektet!
Brugeravatar
Hald
Forum Donator
Forum Donator
Sted: Vind / Holstebro

Re: Lån/Leje af LED Farve Spots.

Indlæg Skrevet: 9. sep 2016, 19:49

Hvor meget skal du bruge? og har i evt. selv noget at hænge det i (med mindre det skal stå på jorden)
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 8 år med ørene i lydmaskinen -
Brugeravatar
KimSteff
Producer
Producer

Indlæg Skrevet: 9. sep 2016, 21:58

Jeg har allerene lånt lidt men kunne godt bruge lidt mere. De skal stå på gulvet. Og jeg tror jeg mangler omkring 8 enkelt spots.
Jeg har lavet lys/lyd i denne kirke mange gange før men vi vil prøve noget nyt denne gang så derfor er jeg ikke helt sikker på hvad jeg har brug for.
Brugeravatar
Graceville
Forum Superstar
Forum Superstar
Sted: 2300

Indlæg Skrevet: 10. sep 2016, 15:22

Har spillet i en kirke hvor de havde et vildt apparat. Kunne lave stjernehimmel og andre smarte ting. Så apparatet i føtex til en ret ok pris som jeg ikke kan huske nu.
[b]Arbejdssøgende[/b] inden for musikundervisning i sammenspil, guitar og sangskrivning, samt inden for social mentoring og misbrugsvejledning

Tilbage til "Live Lyd & PA"