64 Audio In-Ear Monitors - Erfaringer??

Live, PA, scenelyd, diskotek, og trådløst udstyr.
Nyt svar
Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

64 Audio In-Ear Monitors - Erfaringer??

Indlæg af Smittefar »

64 Audios IEMs får virkelig pæne ord med på vejen på flere internationale sider. http://www.64audio.com/ (husk priserne er i Canadiske dollars, som er kurs 518)

For nylig har de tilsyneladende også fået Brian Johnson tilbage på banen i ACDC, fordi deres ADEL teknologi er ekstra skånsom mod ørerne. Altsammen meget spændende synes jeg.

Jeg spiller guitar og synger, og jeg kigger på et sæt A3 eller A6. Jeg har lidt svært ved at gennemskue, hvor meget de dæmper i specs står der -6 to -26 dB, men i designeren kan jeg ikke se, jeg kan vælge andet end -18 dB og -10 dB - 18 dB dæmpning virker som om, det kunne være i underkanten.

Er der nogen, der har nogen erfaringer? Hvor har I evt. købt? Skulle jeg hellere bare kontakte in-ears.dk og få nogle Westone eller Ultimate Ears?
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
Gravengaard
Medlem
Indlæg: 9
Sted: Frederiksberg

Indlæg af Gravengaard »

Hej Smittefar.

ADEL teknologien dæmper kun op til -18 dB... Men de udvikler på den ifølge videoen.

Men de huller, som ADEL fætteren sidder i, kan stoppes til med https://www.64audio.com/product/Ambient-Port-Plugs - som så har mere dæmpning.

I øvrigt, så har de hjemme i Vancouver, Washington, som ikke ligger i Canada, men derimod tæt på Portland ;-)

Det skal siges, at jeg bruger JH Audio JH16 - som så dæmper 26dB, hvilket jeg har brug for som drummer. Men ADEL teknologien virker fed!!

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

WTF - Det er jo den forkerte Vancouver :P

Tak for det, det giver jo desværre en lidt anden dollarkurs.

Tak for tippet med de der Ambient propper. Til den pris, kan man jo lige så godt købe dem med.

Jeg er lidt fristet af at købe i DK, men også lidt fristet af at købe noget der er cutting edge - decisions decisions :)
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Nyt svar