Numark Mixtrack Pro II setup

Live, PA, scenelyd, diskotek, og trådløst udstyr.
Casper Nielsen
Gearslæber
Gearslæber

Numark Mixtrack Pro II setup

Indlæg Skrevet: 10. dec 2015, 15:52

Hej derude.

Jeg er sgu lidt af noob hvad angår dj controllere. Jeg har okay erfaring med Traktor, men har kørt uden controller til hjemmebrug. Nu vil jeg bruge det til jobs, så jeg overvejer at købe en all-in-one mixer og controller. Numark Mixtrack ser ud til at være en fint valg, selvom jog wheel er overflødige, og at den virker lidt stor. Jeg har ikke kunnet finde en mindre alternativ til en nogenlunde pris. Jeg ville gerne have en NI-maskine i stedet, men det virker klodset, at der ikke er play-knapper på Z1, og deres all-in-one-maskiner er liiiiige dyre nok :)

Jeg er i tvivl om setuppet med sådan en Numark Mixtrack Pro II. Er det tilstrækkeligt for mig kun at have computer med software og controller med, eller skal jeg også have lydkort? Kan jeg plugge mixtrack'en direkte i spillestedets forstærker? Eller hvordan fungerer det lige?

Tak for forhånd!
Brugeravatar
bredal187
Forum Superstar
Forum Superstar
Sted: Frederiksberg

Re: Numark Mixtrack Pro II setup

Indlæg Skrevet: 10. dec 2015, 16:27

Der står at den har indbygget lydkort så ekstra lydkort burde ikke være nødvendigt.

Om den er nok til dit brug er jo svært for os at sige. Min erfaring siger at købe billigt er dyrt.
WebudviklerHjemmesider til alleCall me, maybe?

Tilbage til "Live Lyd & PA"