Dynacord sub

Live, PA, scenelyd, diskotek, og trådløst udstyr.
Nyt svar
Default avatar
Thimm
Medlem
Indlæg: 10

Dynacord sub

Indlæg af Thimm »

Hey lydnørder.. Har fået tilbudt et par ældre sub 600. Kan ikke rigtig finde noget Info om dem nogle steder. Og derfor ikke rigtig finde ud af hvad den rette pris skal være.. Nogle der har en godt bud på hvad de er for nogle, og hvad de kan koste..

Thimm

Medlemsavatar
Søren Dyhr
Medlem
Indlæg: 3826
Sted: Rødovre

Indlæg af Søren Dyhr »

Der sidder en EVS-18S i den, hvilket betyder at det er en meget lille svingspole( 2,5"), og koster ikke særligt meget - ligesom den heller ikke tåler særligt meget ... og at man strengt taget ikke burde bruge den til noget over 80 hz ... for den siger af sig selv, med den lave delefrekvens en masse 160 hz og 320 hz, hvilket givetvis kan få nogle til at sige punchy, men der må så kun sendes et eneste unisont instrument igennem - stortrommen (aldrig bunden af akkustiske guitare eller vokaler!!!). Det her er altså ikke særligt godt så jeg ville sige kr. 900,- pr. enhed og så må du selv vurdere hvad snedkerarbejdet skal have kostet??

--sd
Senest rettet af Søren Dyhr tors 6. mar 2014 17:57, rettet i alt 1 gang.

Default avatar
Thimm
Medlem
Indlæg: 10

Indlæg af Thimm »

Okay. Skal bruges til at få stortromme og bas ud. Men efter det du skriver vil jeg lige overveje om det er vejen frem for mig. Tak tak

Medlemsavatar
Søren Dyhr
Medlem
Indlæg: 3826
Sted: Rødovre

Indlæg af Søren Dyhr »

Du kan også fortælle hvad det er for noget musik ... de skal bruges til, samt hvor store steder - der er tale om?

--sd

Nyt svar