Bruunske Pakhus i Fredericia. Et meget lille sted
Det da vist nok nærmere meget, meget, MEGET lille..men bor selv i byen så har været dernede en gang i mellem...mega hyggelig sal med en meget fin atmosfære

Bruunske Pakhus i Fredericia. Et meget lille sted
Sylle skrev:pekka skrev:Sylle, lavede du lyd på Small til Spot sidste år?
Nej, jeg har ikke været på spot de sidste par år.. Og det var første gang jeg lavede lyd for Small her forleden..
aage skrev:Startede i sin tid firmaet LIVE lyd og lys, men hoppede fra efter noget sygdom. I dag "nøjes" jeg med trommer og noget automatik programmering i pharma industrien.
/Jørgen
Jens Ledet skrev:aage skrev:Startede i sin tid firmaet LIVE lyd og lys, men hoppede fra efter noget sygdom. I dag "nøjes" jeg med trommer og noget automatik programmering i pharma industrien.
/Jørgen
Det var da Jens og co der havde Live lyd og lys ik´?
Mvh Jens (ikke ham fra firmaet)
david_morup skrev: Kører FOH på KNA Connected
Anders Sørensen skrev:Hej. Saa kom jeg ogsaa paa lydmaskinen.
Jeg hedder Anders Sørensen. Laver ikke lyd for et fast band. Men er fastansat i et firma der hedder Nordic Rentals og laver mange system tech opgaver, PA rigger og som monitor mand.
Har lavet en hel del i udlandet med forskellige orkestre og har da ogsaa været at finde rundt paa de forskellige festivaller.
Det var vidst kort om mig...
Bregendahl skrev:Anders Sørensen skrev:Hej. Saa kom jeg ogsaa paa lydmaskinen.
Jeg hedder Anders Sørensen. Laver ikke lyd for et fast band. Men er fastansat i et firma der hedder Nordic Rentals og laver mange system tech opgaver, PA rigger og som monitor mand.
Har lavet en hel del i udlandet med forskellige orkestre og har da ogsaa været at finde rundt paa de forskellige festivaller.
Det var vidst kort om mig...
Og så kan man vel tilføje "en rigtig rar fyr, der IKKE skyr backstagebaren"
Sylle skrev:Og så kan man vel tilføje "en rigtig rar fyr, der IKKE skyr backstagebaren"
Bregendahl skrev:Hva' satan.... Var du forbi Bøgescenen?
Bregendahl skrev:Ahhh.... Det kender vi jo nok alle sammen lidt til.
Stone skrev:Nå... Bregendahl, skal jeg også melde mig under fanerne på lydmaskinens fantastisk forum?
Jeg hedder Steen, og har arbejdet fast for Nordic Rentals i 3 år.
Ved siden af dette arbejder jeg som lydteknikker/mand på Kulisselageret i Horsens, og en enkelt gang imellem på HNT.
Sidste år gik jeg freelance og har siden lavet MON på Sound of Music for Fredericia teater, ACH hymne release og ellers har jeg haft travlt med diverse Nordic jobs.
Er så småt begyndt at lave lidt front for Peter Belli, men det er stille og roligt:)
Før i tiden har jeg været indvoldveret i bla. Spoken Word på Roskilde, den rytmiske højskole og BGE festival(efterskole festival).
I kraft af mit arbejde som teknikker for Nordic, har jeg været ude og se lidt af verden, ellers er der ikke så meget at berette!
Lige nu sidder jeg på cirkuspladsen i Vordingborg og laver tysk ortofonisk teater, og hvis der havde været en backstagebar var jeg forlængst gået i den
Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst