ENDELIG! Ny front på The Rock!

Live, PA, scenelyd, diskotek, og trådløst udstyr.
Nyt svar
Medlemsavatar
Sylle
Medlem
Indlæg: 693
Sted: Nørrebro

ENDELIG! Ny front på The Rock!

Indlæg af Sylle »

Så var dagen igår dagen, hvor vi satte vores nye L'acoustic ARCS op på The Rock. Efter små 4 års ventetid har vi så endelig fået det som mange lydfolk har gået og ventet på. Og jeg kan kun sige jer at lortet spiller som en drøm. 2xARCS kasser i hver side og så har vi beholdt vores gamle EAW bundkasser.

Papi is happy! :dollargrin:

Så mangler vi lige at få rettet scenen ud (ca. et halvt år til det bliver gjort), og så skulle vi være klar til gazz! :D

FYI: Vi har også lige fået en ny lyspult dernede, så nu kan der ikke klages mere. :)
[i]Freelance broadcast lydmand på DR - Touring lydmand - Studietekniker/Producer[/i]

Medlemsavatar
noizelab
Forum Donator
Indlæg: 197
Sted: Næstved

Indlæg af noizelab »

Hey... Lyder da super... Var med inde og hænge det gamle EAW op i sin tid da det blev bygget om til SubSonic... Det var en af mine kammier (Anders Prehn fra ConPro) der havde jobbet.

Det gamle EAW anlæg spillede sindsygt højt til disko, og så hang der jo næsten ikke nogle delay kasser rundt på klubben :-D

(Vi gik rundt derinde og justerede delay 4-5 timer efter den første åbningsdag) Har de stadig crown forstærkere stående ude bagved i ca 2 meters højde ? :)

Jeg har faktisk ikke været derinde siden... Kunne være man skulle kigge ind forbi en dag :-D
Morten Winther | Noizelab

http://www.noizelab.nu

Medlemsavatar
Sylle
Medlem
Indlæg: 693
Sted: Nørrebro

Indlæg af Sylle »

Hehe.. Synes nu egentlig det gamle EAW gjorde det godt indtil det gik i stykker. Men det er nu en verden til forskel på det gamle og det nye. Og ja vi har stadig crown forstærkere fra gulv til loft, men det er kun de to nederste forstærkere der er i brug. Arcs kasserne bruger kun en enkelt 4 kanals forstærker.. :)
men du burde da næsten komme ned og høre hvordan det er blevet..
[i]Freelance broadcast lydmand på DR - Touring lydmand - Studietekniker/Producer[/i]

Medlemsavatar
Longhorn
Medlem
Indlæg: 1265
Sted: Kolding

Indlæg af Longhorn »

Fedest - Har lavet lyd på the Rock et par gange på det gamle anlæg som begyndte at forvrænge i bassen i løbet af aftenen :puke:

Glæder mig til at prøve den nye front :)
"You never really finish a mix.. you just give up on it"
"Væk med 2kHz"

Nyt svar