Mic preamp til live brug...

Live, PA, scenelyd, diskotek, og trådløst udstyr.
Brugeravatar
Sylle
Executive Producer
Executive Producer
Sted: Nørrebro

Indlæg Skrevet: 26. feb 2008, 00:34

vilddyr skrev:
Sylle skrev:
vilddyr skrev:Haha... Ja, fik vidst også gjort opmærksom på, at jeg mildest talt var utilfreds med forholdende. Det var som at falde i en stor balje med forvirring dernede. Ingen vidste noget, men de vidste at vi skulle holde op med at lave lyd, inden vi var begyndt :-D

Men vi skal næsten lige lege med det in-ear der næste gang vi er ude, inden du investerer dine millioner. Det opførte sig bare mistænkeligt ens de to aftener, så jeg kan ikke lade være med at tænke, om et split fx kunne være sundt.

Hehe ja, det var jo vist også vores skyld, da vi var så forsinket som vi var da vi kom. Kan faktisk ikke rigtig huske hvorfor vi blev så forsinket nu jeg tænker over det.. Bortset fra det, er det altid en blandet pose bolcher at spille på Musikcaféen..

Det gjorde det absolut ikke bedre at både booking og stedet ikke rigtig vidste hvad der foregik, så man kan vist ikke rigtig skyde skylden på nogen. Men ja, det er sjældent en udpræget succesoplevelse at hverken lytte eller lave lyd på musikcafeen. Dog var jeg sgu rimelig imponeret over det norske band og lydmand, de formåede sgu at få det hele til at spille fornuftigt!!

Ja, jeg har spillet med dem 2 gange før; en gang i Bergen og en gang i Pumpehuset, så jeg vidste godt de var talentfulde, de drenge. :)
Freelance broadcast lydmand på DR - Touring lydmand - Studietekniker/Producer

Tilbage til "Live Lyd & PA"