Halv pris på Waldorf software (Indtil 27. Oktober)

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Medlemsavatar
JesperS
Forum Donator
Indlæg: 399
Sted: København

Halv pris på Waldorf software (Indtil 27. Oktober)

Indlæg af JesperS »

As a thank you and to celebrate our 30th anniversary, we have prepared some specials for you. The first one is a 50% rebate for all Waldorf software products including Nave, Largo, Lector, PPG Wave 3.0, Waldorf Edition 2 and Blofeld sound sets.

Go to our shop, add your order to the cart and use the following coupon code (valid until the 27th of October 2019) during checkout for 50% off: 30years

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35559
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Super! Lige umiddelbart gælder det også på JRRShop, man kan jo tjekke ens foretrukne forhandler.

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Hmm . Waldors side laver fejl, når man vil oprette/købe ...

Hvad er egenligt "fedt" i deres udvalg. PPG er jo sådan en maskine for gamle mænd ikk'?

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8693
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

SustainerPlayer skrev: Hvad er egenligt "fedt" i deres udvalg. PPG er jo sådan en maskine for gamle mænd ikk'?
Spørger jeg også mig selv om, jeg kender dem kun fra deres brystsvage filtre i Halion :-)
/Dub

Medlemsavatar
JesperS
Forum Donator
Indlæg: 399
Sted: København

Indlæg af JesperS »

SustainerPlayer skrev:Hmm . Waldors side laver fejl, når man vil oprette/købe ...

Hvad er egenligt "fedt" i deres udvalg. PPG er jo sådan en maskine for gamle mænd ikk'?
Vi er jo gamle mænd :)

Medlemsavatar
JesperS
Forum Donator
Indlæg: 399
Sted: København

Indlæg af JesperS »

Synes Largo er meget fed. Det er en rimelig billig måde at få en Blofeld på - er vist 99% det samme.

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

JesperS skrev:
SustainerPlayer skrev:Hmm . Waldors side laver fejl, når man vil oprette/købe ...

Hvad er egenligt "fedt" i deres udvalg. PPG er jo sådan en maskine for gamle mænd ikk'?
Vi er jo gamle mænd :)
iu.jpeg
iu.jpeg (108.25 KiB) Vist 121 gange
But we still got it! :-P

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

JesperS skrev:Synes Largo er meget fed. Det er en rimelig billig måde at få en Blofeld på - er vist 99% det samme.
Tak. Prøver den, når/hvis jeg kan få lov at registrere mig.

Nyt svar