WWDC 2019

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Medlemsavatar
Holger  
Audio Alchemist
Indlæg: 37672
Sted: Fyn

Re: WWDC 2019

Indlæg af Holger »

Bare synd det er en af de grimmeste Macs og skærme, de nogensinde har lavet.

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Ja designet falder heller ikke helt i min smag, men det er godt nok imponerende hvad de kan rykke ud af de maskiner, synd Hollywood ikke skal lave flere Avengers eller GoT.

Pga de kan arbejde med RED Raw, kommer det her til at ændre branchen. Folk der har råd til de vilde kameraer, kan også købe den Mac Pro de har behov for.
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Jeg synes, det er et sejt design.

Hvis man vil nå, at have en vintage klassiker, så er skraldespanden stadig at købe på https://www.apple.com/dk/shop/buy-mac/mac-pro

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Jeg synes faktisk også den er ret flot - og det er et pænt træk, den er på hjul, så kan man rulle to ud ad gangen, når man alligevel er ude og stjæle.
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
Holger  
Audio Alchemist
Indlæg: 37672
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

Ligner et rivejern med reolben fra Ikea.

Medlemsavatar
bryla
Forum Donator
Indlæg: 11441
Sted: Esbjerg

Indlæg af bryla »

For en polak er det også nemmere at løfte den op i varevognen ved håndtagene fremfor de forfærdelige trashcans der glider ud af hænderne, bare man ikke når det inden disen lægger sig.
skriver noder

Medlemsavatar
Rosenfeldt
Forum Donator
Indlæg: 2938
Sted: Hørsholm

Indlæg af Rosenfeldt »

bryla skrev:For en polak er det også nemmere at løfte den op i varevognen ved håndtagene fremfor de forfærdelige trashcans der glider ud af hænderne, bare man ikke når det inden disen lægger sig.
... der er også hjul under den! - Ej at forglemme. :-D

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Den vejer kun 18 kg. Det er jo nærmest en laptop. Skærmen er jo også lige til at folde sammen.

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Avid:

“Avid’s Pro Tools team is blown away by the unprecedented processing power of the new Mac Pro, and thanks to its internal expansion capabilities, up to six Pro Tools HDX cards can be installed within the system – a first for Avid’s flagship audio workstation. We’re now able to deliver never-before-seen performance and capabilities for audio production in a single system and deliver a platform that professional users in music and post have been eagerly awaiting.” — Francois Quereuil, director of Product Management, Avid

Universal Audio:

“The new Mac Pro is a breakthrough in recording and mixing performance. Thunderbolt 3 and the numerous PCIe slots for installing UAD plug-in co-processors pair perfectly with our Apollo X series of audio interfaces. Combined with the sheer processing power of the Mac Pro, our most demanding users will be able to track and mix the largest sessions effortlessly.” – Bill Putnam Jr., CEO, Universal Audio

Red Digital Cinema:

“Apple’s new hardware will bring a mind-blowing level of performance to Metal-accelerated, proxy-free R3D workflows in Final Cut Pro X that editors truly have never seen before. We are very excited to bring a Metal-optimised version of R3D in September.” — Jarred Land, president, Red Digital Cinema

Blackmagic Design:

“DaVinci Resolve is the world’s most advanced colour correction and online editing software for high-end film and television work. It was the first professional software to adopt Metal and now, with the new Mac Pro and Afterburner, we’re seeing full-quality 8K performance in real time with colour correction and effects, something we could never dream of doing before. DaVinci Resolve running on the new Mac Pro is easily the fastest way to edit, grade and finish movies and TV shows.” — Grant Petty, CEO, Blackmagic Design

Mere rygklapperi:

https://www.apple.com/ne/newsroom/2019/ ... splay-xdr/

Medlemsavatar
AvS
Medlem
Indlæg: 4372
Sted: Valby

Indlæg af AvS »

benjisan skrev:Der kom den! :)
Billede
Jeg grinede da så det billede, fordi jeg troede det var nogen som havde lavet det som en joke. :-D Den er jo usandsynlig grim.

Medlemsavatar
gs-dk
Forum Donator
Indlæg: 9676
Sted: Frederiksberg

Indlæg af gs-dk »

Nederst i artiklen kan man se skriften på væggen for gamle Macpro'er.....jeg må se at komme i gang med Nuendo - på en anden platform.
Senest rettet af gs-dk ons 5. jun 2019 00:07, rettet i alt 1 gang.

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »


Medlemsavatar
Tweed
Forum Donator
Indlæg: 336
Sted: Søborg

Indlæg af Tweed »

Bare synd det er en af de grimmeste Macs og skærme, de nogensinde har lavet.
Helt enig, skuffende og for den pris skal designet være i orden, nu vil man bare gemme den væk. Sikke en pris, den er sgu heller ikke at kimse af.

Medlemsavatar
raoul
Medlem
Indlæg: 2126

Indlæg af raoul »

Bliver spændende at se benchmark resultater og pris i DKK..

Medlemsavatar
gs-dk
Forum Donator
Indlæg: 9676
Sted: Frederiksberg

Indlæg af gs-dk »

Hvis jeg købte en, så ville jeg aldrig tage prisskiltet af.

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Er også spændt på rackudgaven.

Nyt svar