Lydmaskinen Grillfest Lørdag d. 17. august 2019

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Medlemsavatar
amolin
Medlem
Indlæg: 1030

Re: Lydmaskinen Grillfest Lørdag d. 17. august 2019

Indlæg af amolin »

Rigtig god dag, fedt sted og søde mennesker :)
Håber du holder grillfest igen næste år :)
- Anders
Facebook: [url]http://www.facebook.com/amdrl[/url]
Mit studie: [url]http://beatthemic.com[/url]

Medlemsavatar
jakobole
Forum Donator
Indlæg: 1079
Sted: København / Vanløse

Indlæg af jakobole »

Tak for en fed dag, og tak til Holger for din hospitality. Super at få sat ansigter og stemmer på de mange søde og kompetenter mennesker jeg har mødt her :)
Og dobbelt-tak til Holger for at jeg kunne få lov at tjekke det seneste materiale ud i dit rum.
Microsoft Certified MCSA

Medlemsavatar
Mr. Soundman
Forum Donator
Indlæg: 2986
Sted: Fyn

Indlæg af Mr. Soundman »

Det bedste af det hele var, at min allergi ikke blev trigget denne gang :) Jeg kan huske den anden gang, hvor mine øjne nåede at blive helt kinesiske, før jeg skulle hjem igen. Så der er også nogle fordele ved det grå og kølige vejr.

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Tusind tak for endnu en super hyggelig dag sammen med jer! Det er en fantastisk tradition. Jeg havde ikke fået kameraet med i år, men kunne se nogle stykker tog billeder med deres smartphones, send dem endelig til Holger, så poster han dem der bliver udvalgt.

Samtidig må det også være en opfordring til dem der hvert år sidder på kanten af stolen og ikke rigtig tør komme "ud og danse". Det er helt stille og roligt, og der er ingen forventninger til et kæmpe bagkatalog, grej, evner osv, hvis du er bruger herinde passer du nok rimelig fint ind med alle os andre og vores særheder. Det er også et godt forum enten at skyde et spørgsmål af, eller måske bare være fluen på væggen der suger viden til sig fra de andre, være med i petanque, dyste i lydmaskinequiz, få lyttet noget fedt musik i latterlig høj kvalitet og sidst men ikke mindst få grillet noget lækkert mad sammen!

Og selvfølgelig særlig stor tak til Holger og Sunniva for at arrangere det. :)
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
MarkBass
Forum Donator
Indlæg: 358
Sted: Nyborg

Indlæg af MarkBass »

Mange tak for en fed dag!!! Ikke mindst til Sunniva og Holger for deres gæstfrihed!!!

Nyt svar