iCloud syncer ikke (nok) under sleep

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37634
Sted: Fyn

iCloud syncer ikke (nok) under sleep

Indlæg af Holger »

Har sået Power Nap til.

Men iCloud/mails sync'er ikke eller ikke nok/ordentligt under sleep. Nogle forslag til at tvinge mere sync igennem uden at slå sleep fra?

Hard disks er sat til sleep, men det burde Power Nap jo overrule i princippet...

Default avatar
FadedMusic
Medlem
Indlæg: 64
Sted: Slangerup

Indlæg af FadedMusic »

Kører du via kabel eller WiFi? Har selv haft samme problemer over WiFi, men aldrig med kabel i maskinen.


Default avatar
FadedMusic
Medlem
Indlæg: 64
Sted: Slangerup

Indlæg af FadedMusic »

Selvom det burde virke, har jeg selv haft problemer med det over Wi-Fi. Af en eller anden grund havde min gamle MacBook Pro det med at afbryde Wi-Fi forbindelsen, når jeg lukkede den sammen, på trods af at Power Nap var aktiveret.
Jeg fik det løst ved at oprette en ny netværks lokation. Se evt. mere omkring dette på linket her: https://support.apple.com/en-us/HT202480

Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37634
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

Tak, men jeg tror det ikke det kan lade sig gøre, når man har mange enheder der alle sync'er settings via iCloud.

Hvad du laver af netværkslokationer vil automatisk blive delt og benyttet fælles af alle enheder og så er man lige vidt (med mindre man gider og manuelt indstille det 10-20 gange om dagen) ;-)

Nyt svar