Logic og MacBook Pro Crash!?

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Medlemsavatar
kontrolrummet
Medlem
Indlæg: 86
Sted: Vallekilde

Logic og MacBook Pro Crash!?

Indlæg af kontrolrummet »

Er der andre end mig der oplever, at Logic efter seneste opdatering crasher med opdelt skærm og skærmstregstøj?
Ved ikke om det skyldes opdateringen eller det nyinstallerede netværkskort på min Macbook Pro 15" 2011?
Har prøvet at geninstallere og diskværktøjsrep. men uden held

Medlemsavatar
kontrolrummet
Medlem
Indlæg: 86
Sted: Vallekilde

Indlæg af kontrolrummet »

Det er tilsyneladende kun begyndelsen, for nu og efter utallige forsøg og tastekombinationer, vil den slet ikke starte. Historikken er, at jeg for få dage siden satte et nyt netværkskort i, og alt spillede indtil den pludseligt lukkede helt ned under en Logic session. Jeg tænker om det nyinstallerede netværkskort mon kan have gjort skader på harddisken, som så står for næste udskiftning?
Nogen der kan genkende noget lignende, og kan hjælpe?

Medlemsavatar
gs-dk
Forum Donator
Indlæg: 9676
Sted: Frederiksberg

Indlæg af gs-dk »

Kan du ikke starte med at fjerne det nye netværkskort for at se om det er der fejlen er?

Medlemsavatar
kontrolrummet
Medlem
Indlæg: 86
Sted: Vallekilde

Indlæg af kontrolrummet »

Prøvet, det virker ikke. Computeren starter op, går i stå på halvvejen og ender i hvid skærm, også hvis jeg opstarter den fra en ekstern HD, og så siger min logik mig, at det ikke er HD'en den er gal med? Ved det sgu ikke!? - Nå, men videre med forsøgende...

Nyt svar