Black Friday / Cyber Monday 2018

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Medlemsavatar
asle
Forum Donator
Indlæg: 684
Sted: Cph

Black Friday / Cyber Monday 2018

Indlæg af asle »

[EDIT AF MOD] Hvis jeg skal organisere tilbud i denne post, skal der postes et købs-link eller link til produktside, e.l. [EDIT SLUT]


Har du fundet nogle gode tilbud du mener dine med-lydmaskinister skal have glæde af i forbindelse med Thanksgiving, Black Friday og Cyber Monday her i November 2018....

Post dem her



[EDIT AF MOD] Jeg får ikke listet alle de postede tilbud, men et godt sted at starte plejer at være at glo eksempels Rekkerd's liste igennem. Her er links til et par mere eller mindre komplette lister:

https://www.audiopluginguy.com/all-the- ... gin-deals/
https://www.facebook.com/groups/plugindeals/
https://www.kvraudio.com/forum/viewtopi ... 8167ecf32a
https://rekkerd.org/deals-deals-deals/

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35558
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Super, Asle. Jeg kommer nok til at organisere links i din post, når folk kommer igang med at poste.. :)


Default avatar
bredal187

Indlæg af bredal187 »

Uhh, spændende :-O

Medlemsavatar
madsmac
Forum Donator
Indlæg: 976
Sted: ca. midt i udkanten

Indlæg af madsmac »

Sylenth giver 25% rabat.

https://www.lennardigital.com/home/

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8690
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Ville have uppet komplete 9, men har som mange andre kikket forgæves blandt tilbudende i år, NI har nu meddelt en bruger på KVR at ledelsen har besluttet at droppe det, altså er det ikke en fejl når det mangler

Ved ikke om det er "den nye stil", men i så fald mister de mig som fast komplete kunde der upgraderer jævnligt

I stedet vil Kontakt bare blive upgraderet så sjældent som muligt
Senest rettet af DUBTEMPLE tors 15. nov 2018 19:14, rettet i alt 1 gang.
/Dub

Default avatar
bredal187

Indlæg af bredal187 »

Hvad mangler? Kan man ikke opgradere fra 9 mere eller er det tilbuddet der mangler?

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8690
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Det er helt kort det vanlige 50 pct tilbud på upgrades der er taget af bordet, ved ikke om det er permanent,...

kvr----google----har ikke linket ril posten her
/Dub

Medlemsavatar
raoul
Medlem
Indlæg: 2126

Indlæg af raoul »

Tyndt man ikke får upgrade til massive x til februar hvis man køber massive på tilbud nu.
synes jeg ihvertfald

Default avatar
bredal187

Indlæg af bredal187 »

Hvis man opgraderer hele pakken får man Massive X til Februar ifølge deres hjemmeside

Medlemsavatar
raoul
Medlem
Indlæg: 2126

Indlæg af raoul »

bredal187 skrev:Hvis man opgraderer hele pakken får man Massive X til Februar ifølge deres hjemmeside
yes men jeg er ikke interreret i andet end massive og massive x.

edit: tror jeg springer over så :)

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

DUBTEMPLE skrev:Det er helt kort det vanlige 50 pct tilbud på upgrades der er taget af bordet, ved ikke om det er permanent,...

kvr----google----har ikke linket ril posten her
Mon ikke de fortsætter med deres sædvanlige sommertilbud ... til sommer. Der er en hel måned, hvor alle komplete pakkerne og upgrades mm er på tilbud.

Default avatar
Clemme
Medlem
Indlæg: 608
Sted: Vanløse

Indlæg af Clemme »

Arturia upgrade fra 5 til 6 for EUR 99

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35558
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

En velment bemærkning:
Hvis jeg skal samle tilbud i øverste post skal der følge et købs-link eller produktside med.

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8690
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

SustainerPlayer skrev:
DUBTEMPLE skrev:Det er helt kort det vanlige 50 pct tilbud på upgrades der er taget af bordet, ved ikke om det er permanent,...

kvr----google----har ikke linket ril posten her
Mon ikke de fortsætter med deres sædvanlige sommertilbud ... til sommer. Der er en hel måned, hvor alle komplete pakkerne og upgrades mm er på tilbud.
Det håber jeg da, kan bare konstaterer de "strammer op", har ellers altid påskønnet deres hidtidige politik, rost dem for det offentligt, samt kvitteret med at holde min komplete pakke opdateret med jævne mellemrum, netop på disse 50 pct sales, også når det ikke var strengt nødvendigt

Tiden får vise om det kan fortsætte, men man skal så nok kunne regne med at sommersale i det mindste får lov at at fortsætte, og at de viser kontinuitet og forudsigelighed i dette

Foreløbig er upgraden skrinlagt minimum til sommer

Håber så ikke jeg render ind i noget der er afhængig af seneste kontakt-version
/Dub

Medlemsavatar
lakris
Forum Donator
Indlæg: 3437
Sted: CPH, Denmark

Indlæg af lakris »

Clemme skrev:Arturia upgrade fra 5 til 6 for EUR 99
Link til det?
(Det har man jo ventet længe på)

Default avatar
bredal187

Indlæg af bredal187 »

Arturia V-Collectoin
V Collection is now half price for all new customers // 249 €

https://www.arturia.com/black-friday

Medlemsavatar
Nicolai
Forum Donator
Indlæg: 2679
Sted: Vejle

Indlæg af Nicolai »

Jeg ved sgu’ ikke.... Jeg er i forvejen ikke tilhænger af alle de amerikanske ‘traditioner’ vi importerer. Valentines, Thanksgiving, Halloween osv. Jeg synes det er opblæst, og kun til gavn for detailbranchen. Bevares, Black Friday vender - ved første øjekast - den anden vej. Men hvorfor skal nogle kunder have produkterne billigere end andre bare fordi de lige køber omkring en bestemt dato? Hvorfor skal producenterne udstille at de i virkeligheden ikke behøver større avance? Og i så fald, hvorfor ikke bare sænke det generelle prisniveau til en eller anden mellemting, der ville komme alle kunder til gode? Jeg forstår det ikke rigtigt...

Tilbud og udsalg er fint, men det der med en bestemt dato, der skal give op imod 50% rabat, og hvor nogle nærmest bliver sure hvis en given producent eller forretning ikke hopper med.... Det er mystisk.

Kh
Nicolai
[size=85]Jupiter: 8, 6, 4, MKS-80, 8000
Juno: 60, 106, MKS-50
JX: 10, 8p, 3p, MKS-30
JD: 800, 990 Vintage
D: 50, 550
JV: 2080, 1080, 880, 80
SH: 1, 1000, 2000
V-synth, FantomG7
(OB-8, Moog Voyager, Prophet-600, Trident2, PolySix, MS-20m, NordLead2, Virus osv osv)[/size]

Medlemsavatar
Thomas M
Medlem
Indlæg: 398
Sted: Ruds Vedby

Indlæg af Thomas M »

bredal187 skrev:Arturia V-Collectoin
V Collection is now half price for all new customers // 249 €

https://www.arturia.com/black-friday
Og hvis man ejer software eller hardware fra dem i forvejen, så kan Arturia V Collection 6 erhverves for 199€ ;-) (tilbud sendt på ens email)
Hvis Gaffatape ikke kan lave det, har du ikke brugt nok.

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8690
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Nogle gode Studio One tilbud, samt andet Presonus, og meget mere her:

https://www.inta-audio.com/presonus-m32

(har ikke set dem andre steder)
/Dub

Medlemsavatar
Morten B
Forum Donator
Indlæg: 6613
Sted: Søvind

Indlæg af Morten B »

Nicolai skrev:Jeg ved sgu’ ikke.... Jeg er i forvejen ikke tilhænger af alle de amerikanske ‘traditioner’ vi importerer. Valentines, Thanksgiving, Halloween osv. Jeg synes det er opblæst, og kun til gavn for detailbranchen. Bevares, Black Friday vender - ved første øjekast - den anden vej. Men hvorfor skal nogle kunder have produkterne billigere end andre bare fordi de lige køber omkring en bestemt dato? Hvorfor skal producenterne udstille at de i virkeligheden ikke behøver større avance? Og i så fald, hvorfor ikke bare sænke det generelle prisniveau til en eller anden mellemting, der ville komme alle kunder til gode? Jeg forstår det ikke rigtigt...

Tilbud og udsalg er fint, men det der med en bestemt dato, der skal give op imod 50% rabat, og hvor nogle nærmest bliver sure hvis en given producent eller forretning ikke hopper med.... Det er mystisk.

Kh
Nicolai
100% enig.

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8690
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Nicolai skrev:Jeg er i forvejen ikke tilhænger af alle de amerikanske ‘traditioner’ vi importerer. Valentines, Thanksgiving, Halloween osv. Jeg synes det er opblæst, og kun til gavn for detailbranchen.
Delvis enig :)

Ikke meget forskellig fra de danske traditioner omkring fars-dag og mors-dag, som også udelukkende er sat i verden for at rulle folk

Jeg hverken giver eller modtager iøvrigt noget på disse dage ,.. fejrer heller ikke jul ,.. men giver dog gave til børnebørn og kone :)

Nicolai skrev:men det der med en bestemt dato, der skal give op imod 50% rabat, og hvor nogle nærmest bliver sure hvis en given producent eller forretning ikke hopper med.... Det er mystisk.
Mit forhold til tilbudende samt praksis er pragmatisk, det er noget næringsliv og til dels fabrikanterne har sat i scene, ikke mig,...

Jeg navigerer i den virkelighed der er, et godt tilbud er et godt tilbud, og jeg jager, selektivt og systematisk, uden fortrydelse eller undskyldning

Deres tradition for bestemte tilbud, som jeg har indrettet mig efter, der pludselig fjernes, afstedkommer selvfølgelig at jeg retter ind, og ser an,..

Det kan ikke være anderledes, og mere er der ikke i det for mit vedkommende,..

For deres part en afvejning mellem bundlinie, og rabat-mæssig imødekommenhed, "den der har grisen bestemmer prisen" ,..

BUM :dollargrin:
Senest rettet af DUBTEMPLE lør 17. nov 2018 22:09, rettet i alt 2 gange.
/Dub

Medlemsavatar
bluefonia
Forum Donator
Indlæg: 1308
Sted: Kerteminde, - sådan ca.

Indlæg af bluefonia »

Ikke meget forskellig fra de danske traditioner omkring fars-dag og mors-dag
...som faktisk også er af amerikansk oprindelse 8-)
Mac Mini M1 16Gb · MacBook Air · Quantum 2626 · Adam A7X · Logic Pro X · Golden Age Premiere PRE 73 & EQ 73

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8690
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

bluefonia skrev:
Ikke meget forskellig fra de danske traditioner omkring fars-dag og mors-dag
...som faktisk også er af amerikansk oprindelse 8-)
Got me :dollargrin:

Nicolai har ret så, det er noget Amerikansk crap alt sammen !!!
/Dub

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Sålænge vi ikke også får deres præsident ... :|

Nyt svar