Logic - farvelæg dit interface med Colorizer fra Creationauts

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Logic - farvelæg dit interface med Colorizer fra Creationauts

Indlæg af SustainerPlayer »

Welcome to Colorizer


Us Logic Pro X users are a disparate bunch. We come in all types, sizes, shapes, genders, and musical persuasions. But we all have one thing in common. We are all hostages in a grayscale universe, captives in our colorless paradise ruled by Apple. We all desire more color in our digital lives. Welcome LPX Colorizer from Creationauts

Gratis demo og alt det der hos:

https://www.creationauts.com/products/l ... colorizer/

Medlemsavatar
gs-dk
Forum Donator
Indlæg: 9676
Sted: Frederiksberg

Indlæg af gs-dk »

Den har jeg nuppet. Giver lidt inspiration til øjnene.

Medlemsavatar
donnievandango
Medlem
Indlæg: 497
Sted: Fyn

Indlæg af donnievandango »

Det her ser altså også lidt fedt ud:

https://logicproxthemes.blogspot.com/

Medlemsavatar
kalen
Medlem
Indlæg: 159
Sted: København NV

Indlæg af kalen »

Sejt, men jeg elsker netop Logic fordi det ser så kedeligt ud! Så bliver min opmærksomhed ikke fanget af farver og temaer og jeg kan koncentrere mig om musikken :)

Medlemsavatar
gs-dk
Forum Donator
Indlæg: 9676
Sted: Frederiksberg

Indlæg af gs-dk »

donnievandango skrev:Det her ser altså også lidt fedt ud:

https://logicproxthemes.blogspot.com/
Det har jeg brugt - men det er meget sværere at have med at gøre, da man skal ind i Logic Pakken og installere. Når der kommer update, så skal montage turen igen -og det orkede jeg ikke til sidst.

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

kalen skrev:Sejt, men jeg elsker netop Logic fordi det ser så kedeligt ud! Så bliver min opmærksomhed ikke fanget af farver og temaer og jeg kan koncentrere mig om musikken :)
Nu kommer jeg jo fra Reaper, hvor man kan farvelægge og lægge skins på, som man har lyst. Jeg er heller ikke stor fan af farvelade ud over det hele, men det forbedrer ens workflow, hvis man bruger farver i sin organisation (bas er rød, sang er blå, etc.). Jeg synes, det giver rigtig meget mening at vove sig ud i farvernes univers :)
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
kalen
Medlem
Indlæg: 159
Sted: København NV

Indlæg af kalen »

Smittefar skrev:
kalen skrev:Sejt, men jeg elsker netop Logic fordi det ser så kedeligt ud! Så bliver min opmærksomhed ikke fanget af farver og temaer og jeg kan koncentrere mig om musikken :)
Nu kommer jeg jo fra Reaper, hvor man kan farvelægge og lægge skins på, som man har lyst. Jeg er heller ikke stor fan af farvelade ud over det hele, men det forbedrer ens workflow, hvis man bruger farver i sin organisation (bas er rød, sang er blå, etc.). Jeg synes, det giver rigtig meget mening at vove sig ud i farvernes univers :)
Jeg har skam prøvet, men jeg får det ikke gjort undervejs, så det er altid noget jeg sidder og gør til sidst. Så kan jeg sidde og bruge et par timer på at farve 50-60 spor, ellers tak. :) jeg nøjes med at navngive sporene ordentligt og slette alt der ikke skal bruges :) midi grøn og audio blå, bum ;)

Nyt svar