2CAudio Precedence - Stereo tool

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Brugeravatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Lydmaskinist
Sted: Hørsholm

2CAudio Precedence - Stereo tool

Indlæg Skrevet: 15. okt 2018, 19:18

Introtilbud i denne måned, 75$ istedet for normalpris 100$.
https://www.2caudio.com/products/precedence

"Precedence is a unified field theory of direct sound spatialization and positioning. It produces a self-modulating stereo-image that creates an instantaneous sense of width and presence similar to stereo microphone techniques used in live acoustic spaces. Precedence then uses psychoacoustic principals to position the image within a virtual stage giving ultra precise left-to-right, and front-to-back distance localization, which together with 2CAudio reverbs, creates an incredible sense of hyper-realistic 3D space and specific positioning within this space."

Jeg har fornyligt genopdaget hvad Aether kan hvad angår panning og stereo-ting, så den her skal nok undersøges nærmere.

Billede
Brugeravatar
Joachip
Forum Superstar
Forum Superstar
Sted: Vesterbro

Re: 2CAudio Precedence - Stereo tool

Indlæg Skrevet: 15. okt 2018, 20:27

Jeg håber virkeligt ikke dens UI har den der størrelse.

Min usle skærm er kun 27".
Brugeravatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Lydmaskinist

Indlæg Skrevet: 15. okt 2018, 21:55

Har bare sakset det fra de billeder der er tilgængelige på produktsiden, dog den lyse udgave. Der er vist kommet nye muligheder hvad angår farver på GUI på alle 2CAudio ting..
Brugeravatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Lydmaskinist

Indlæg Skrevet: 16. okt 2018, 00:34

Har fået læst lidt på produktsiden, hørt lydeksemplerne, og læst den midlertidige manual igennem. Det skal selvfølgelig prøves først, men umiddelbart tror jeg Precedence kunne have en ret god virkning på det jeg laver.
Brugeravatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Lydmaskinist

Indlæg Skrevet: 16. okt 2018, 13:15

Umiddelbart eneste video på youtube indtil videre, Simon Stockhausen demoer den:

Nu har jeg ikke læst ALT hvad der står på produktsiden, primært fordi der er meget historie om de forskellige teknikker, men jeg kunne godt tænke mig at vide om parametrene kan automatiseres. Har spurgt Simon om det, han plejer at være flink til at svare på folks kommentarer.
Brugeravatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Lydmaskinist

Indlæg Skrevet: 16. okt 2018, 14:07

Simon var hurtig til at vende tilbage:

"No, none of the parameters are automatable without glitches, like in all 2CAudio plug-ins. When I first beta-tested Precedence that was the first thing I complained about."
Brugeravatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Lydmaskinist

Indlæg Skrevet: 28. okt 2018, 22:22

Nogen herinde der har prøvet den?

Tilbage til "Computer & Software"