Ny gratis Vocal Doubler fra Izotope

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Meget elegant og vellydende plugin.

Medlemsavatar
bryla
Forum Donator
Indlæg: 11441
Sted: Esbjerg

Indlæg af bryla »

Hmm... når de laver sådan noget, plejer der at komme et større produkt med en udvidelse af featuren. Ligesom Neutrino var gratis og indbygget i Neutron. Måske en ny Nectar?

Me like 'Effects Only'!
skriver noder

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8690
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Ja der er altid en bagtanke :-)

Og så er der GAS ,.. har i det mindste stået imod RX ,.. ind til videre

Mest spændende er vel hvad de har undervejs siden de smider denne luns ud ud til os
/Dub

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35558
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

bryla skrev:Hmm... når de laver sådan noget, plejer der at komme et større produkt med en udvidelse af featuren. Ligesom Neutrino var gratis og indbygget i Neutron. Måske en ny Nectar?

Me like 'Effects Only'!
Bopbop, de gav også den der Dual Delay væk gratis..

Medlemsavatar
bryla
Forum Donator
Indlæg: 11441
Sted: Esbjerg

Indlæg af bryla »

Det er da fordi, de vidste, jeg aldrig ville få den brugt :-D
skriver noder

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35558
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Ja samme her.. :-D

Medlemsavatar
Ilddåb
Medlem
Indlæg: 35
Sted: København

Indlæg af Ilddåb »

Tak for tippet, efter at have prøvet demo af Reel ADT fra Waves på et aktuelt projekt var jeg lige ved at købe Reel ADT, men jeg kan faktisk bedre lide denne her efter blot 5 minutters shootout på lead vokal. Synes jeg kan få bedre resultater af vokal doubling med denne uden at vokal bliver alt for bred i stereo billedet, og undgå flangy/phasy lyd hvis jeg med Reel ADT prøver at undgå bredt stereo billed. Reel ADT kan dog sikkert stadig bruges til instrumenter osv. så måske jeg stadig hopper på den senere.

Medlemsavatar
gs-dk
Forum Donator
Indlæg: 9676
Sted: Frederiksberg

Indlæg af gs-dk »

Jeg købte Real ADT til få penge og det er faktisk et plugin, man kan få glæde af fra tid til anden.

Medlemsavatar
Ilddåb
Medlem
Indlæg: 35
Sted: København

Indlæg af Ilddåb »

Jep ser lige tiden an, Waves går sikkert tilbuds amok black friday hvis de bliver ved med at kører deres discount stil.

Medlemsavatar
gs-dk
Forum Donator
Indlæg: 9676
Sted: Frederiksberg

Indlæg af gs-dk »

Jeg mener, at jeg gav $29.

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Waves sætter deres priser op og ned i et fanatisk tempo efterhånden. Kun i dag 69,- ... kun i hele næste uge 29,- ... "normalt" 249,- (det har så ikke været normalt i flere år) ... hov netop nu 39,- ... nå det er forbi ... nu koster det 29,- ... næh ... 69,- ... etc etc ...

Medlemsavatar
bryla
Forum Donator
Indlæg: 11441
Sted: Esbjerg

Indlæg af bryla »

Til Black Friday kommer Mercury på tilbud til $29
skriver noder

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

animated.gif

Sent from my iPhone using Tapatalk

Medlemsavatar
gs-dk
Forum Donator
Indlæg: 9676
Sted: Frederiksberg

Indlæg af gs-dk »

Ja - det er lidt af en vittighed efterhånden:)

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8690
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

bryla skrev:Til Black Friday kommer Mercury på tilbud til $29

Måske jeg slår til så :-) (det skulle snart ikke undre mig om det passede)

Vel også et alternative til WUP, man køber bare det man stadig gider bruge, en gang til, i nyeste version :)

Fint med alle de plugs, men de fleste går på krykker i Aalborg, og signatur-serierne er gamle algoritmer på nye farvestrålende Fætter-BR flasker

Dog en ganske sjælden gang kommer der noget nyt, med substans hvis man er heldig, som så også fås billigt, f.eks visse af Abbey Roads tingene

Trods det store udvalg er deres mangel på visse grundlæggende ting bemærkelsesværdig, som en seriøs fjeder-rumklang, samt kreative filtre og delays i den helt tunge modulerbare ende, ej heller nogle af de helt almindelige vintage echoes er simuleret på seriøs vis

Jeg forestiller mig der bare sidder 2-3 mennesker hos Waves og laver nye skins til de gamle algoritmer, og kalder disse plugs noget nyt

Anyway, Vocal Doubler var en fin lille gave fra Izotope
/Dub

Medlemsavatar
Rosenfeldt
Forum Donator
Indlæg: 2938
Sted: Hørsholm

Indlæg af Rosenfeldt »

Waves er efterhånden hammerende irriterende, med de problemer man løber ind i under installation, aktivering og opdateringer. Jeg har aldrig oplevet noget lignende med andre udviklere af plugins!

Medlemsavatar
gs-dk
Forum Donator
Indlæg: 9676
Sted: Frederiksberg

Indlæg af gs-dk »

Rosenfeldt skrev:Waves er efterhånden hammerende irriterende, med de problemer man løber ind i under installation, aktivering og opdateringer. Jeg har aldrig oplevet noget lignende med andre udviklere af plugins!
Lige præcis der har jeg aldrig haft et eneste problem - og jeg har været med siden L1 kom på en dongle. Hvad er det, der driller så meget - jeg har mine installationer på en USB stick og hvis man bruger der Update Central, så plejer det at være nul huller. Jeg har Horizon Bundlen plus flere uden for pakken, så der er nok, der kan gå galt.

Medlemsavatar
Rosenfeldt
Forum Donator
Indlæg: 2938
Sted: Hørsholm

Indlæg af Rosenfeldt »

gs-dk skrev:
Rosenfeldt skrev:Waves er efterhånden hammerende irriterende, med de problemer man løber ind i under installation, aktivering og opdateringer. Jeg har aldrig oplevet noget lignende med andre udviklere af plugins!
Lige præcis der har jeg aldrig haft et eneste problem - og jeg har været med siden L1 kom på en dongle. Hvad er det, der driller så meget - jeg har mine installationer på en USB stick og hvis man bruger der Update Central, så plejer det at være nul huller. Jeg har Horizon Bundlen plus flere uden for pakken, så der er nok, der kan gå galt.
Bruger du Mac ? Jeg oplever primært issues med Waves Central - ellers “spiller” deres plugins fint!


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Medlemsavatar
gs-dk
Forum Donator
Indlæg: 9676
Sted: Frederiksberg

Indlæg af gs-dk »

Ja - jeg er på Mac.

Medlemsavatar
Holger  
Audio Alchemist
Indlæg: 37672
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

Lyder ganske udmærket. Vil downloade og teste.

Jeg har SoundToys MicroShift, som jeg synes ellers er toppen af poppen.

Nyt svar