Smart:EQ2 by Sonible

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Brugeravatar
SustainerPlayer
Forum Superstar
Forum Superstar
Sted: Brøndby

Smart:EQ2 by Sonible

Indlæg Skrevet: 2. okt 2018, 23:41

smart:EQ2 by Sonible | Intelligent EQ Tutorial | Review of Main Features

Brugeravatar
bluefonia
Forum Donator
Forum Donator
Sted: Kerteminde, - sådan ca.

Re: Smart:EQ2 by Sonible

Indlæg Skrevet: 4. okt 2018, 12:35

Hvis man er til den slags: Sonible freiRaum er på tilbud til $49 - lidt billiger hos JrrShop. Køber man den, kan man upgrade til den nye Smart EQ 2 for ca $9.

Jeg er normalt ikke til den slags "smarte" plugins, men må indrømme, at jeg lige har købet begge (har ikke afprøvet den nye EQ2 endnu), men har haft overraskende gode resulteter med FreiRaum. Denne skal generelt nok bruges ret sparsomt, men den kan nogle rigtig gode ting, som ellers - for mig i hvertfald - ville tage lang tid at nå frem til eller måske slet ikke lykkes ordentligt..
Jeg demoede FreiRaum igår og fik i løbet af no time fjernet et meget dominerende plekter anslag på en rytmeguitar. Jeg havde indtil da forsøgt mig med andre eq´s og transientshapers, men uden særlig godt resultat. Da FreiRaum løste opgaven meget nemt, måtte jeg overgive mig og købe dyret - og tog så Smart Eq med til $9 - eller var det €....
iMac i7 3.4Ghz 16 Gb · MacBook Air · Audient iD22/Apollo Twin · Adam A7X · Studio One 3/Logic Pro X · Vintage Design M73D MKll · RNC 1773
Brugeravatar
Zouki
Executive Producer
Executive Producer
Sted: Nordsjælland

Re: Smart:EQ2 by Sonible

Indlæg Skrevet: 5. okt 2018, 07:40

Tilbage til "Computer & Software"