iZotope RX 7

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Re: iZotope RX 7

Indlæg af Smittefar »

Jeg har jo også opgraderet.

Jeg prøvede at køre den på en optagelse af akustisk guitar. Repair assistant fejlede totalt [emoji16]
Men jeg må nok bare leve med, jeg havde lavet en god optagelse, der ikke krævede reparation.

Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35558
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Jeg har kun info fra videoerne, og ingen praktisk erfaring med version 7.
Men jeg ser umiddelbart repair assistant som et redskab til folk, der ikke vil lære de forskellige muligheder at kende i dybden, eller folk der ikke har tid til at nørkle settings.

Medlemsavatar
bryla
Forum Donator
Indlæg: 11441
Sted: Esbjerg

Indlæg af bryla »

Lidt ligesom deres mastering og track Assistant i hhv ozone og neutron.
skriver noder

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Christoffer I. N. skrev:Jeg har kun info fra videoerne, og ingen praktisk erfaring med version 7.
Men jeg ser umiddelbart repair assistant som et redskab til folk, der ikke vil lære de forskellige muligheder at kende i dybden, eller folk der ikke har tid til at nørkle settings.
Det kan det være. Jeg ser det mere som en mulighed for at komme hurtigere i mål eller få et godt udgangspunkt hurtigere. Jeg bruger også altid auto-funktionen i forbindelse med billedbehandling (lightroom). Hvis det bringer mig tættere på målet har jeg sparet tid, hvis ikke er Ctrl+Z en god genvej at kunne.
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »


Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35558
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

SustainerPlayer skrev:
Åh nej nu ikke ham igen.... Jeg gider ikke engang glo videoen.

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Lidt vigtig artikel at få læst - i hvert fald hvis man som undertegnede er forholdsvis n00b mht. RX:

https://www.izotope.com/en/blog/audio-r ... takes.html
IMG_2026.png

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Fedt

Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
gs-dk
Forum Donator
Indlæg: 9676
Sted: Frederiksberg

Indlæg af gs-dk »

bryla skrev:
gs-dk skrev:Hvad mangler du? Jeg er super glad for 6 - og opgraderer garanteret også til 7 - men er egentlig godt tilfreds med, det jeg har.....
Jeg skal lige have set alle videoer og have et overblik over hvad de forskellige moduler kan. Tror prisen gør, jeg nok kun skal have standard.
Hvad endte det med? Nu er det mig, der overvejer advanced:)

Medlemsavatar
bryla
Forum Donator
Indlæg: 11441
Sted: Esbjerg

Indlæg af bryla »

Er blevet på standard :)
skriver noder

Medlemsavatar
gs-dk
Forum Donator
Indlæg: 9676
Sted: Frederiksberg

Indlæg af gs-dk »

OK. Der er nogle vocal features og dialog reverb samt noget ambience match i advanced, jeg virkelig gerne vil have adgang til....men lidt på den dyre side.

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35558
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

gs-dk skrev:OK. Der er nogle vocal features og dialog reverb samt noget ambience match i advanced, jeg virkelig gerne vil have adgang til....men lidt på den dyre side.
De har ikke reklameret med forbedring af ambience match siden version 3. Har undersøgt en del på det tidligere. Det virker til at det der bliver genereret er relativt statisk. Det er selvfølgelig fint nok til visse ting, men så er nok let nok at loope en room tone selv. Det skulle da lige være for at kunne splitte room tone fra resten.

Nyt svar