T-RackS 10 plug-ins for the price of 1!

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Re: T-RackS 6 plug-ins for the price of 1!

Indlæg af Smittefar »

Det eneste, det interesserer mig er firbåndsmulticomp. Hvis nogen tager den med i deres pakke, vil jeg evt gerne købe den efterfølgende ( men ikke til normalpris [emoji41])

Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8693
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

DUBTEMPLE skrev:
DUBTEMPLE skrev:Fra KVR:
Fleer skrev:At the rate we’re going now (40 a day) we should get to 10 for 1.
This is epic.
Yep, hastigheden holder, mandag eller tirsdag skal der nok vælges endu en,..

Deværre er der for mit vedkommende næsten kun de forhadte multiband-enheder tilbage, luxux problem,.. :dollargrin: :dollargrin: :dollargrin:

Bus-kompressoren er dog også en mulighed, nogen der ved om den er un-par med de øvrige af slagsen ? (waves, SSL, osv)

https://www.ikmultimedia.com/products/trbuscomp/
Hold kæft det gik hurtigt pludselig, det blev allerede her midt på søndagen :-)

Det blev bus-compressoren, tror nu vi når 10, tilbage kun de røde quad multibånd enheder,... dem snupper jeg så :-)
/Dub

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Jeg er stadig frisk på at købe deres Multibåndscomp for $100/(N+1), hvor N er antallet af plugs man får med i tilbuddet. Hvis det ender som nu på 6 plugins, giver jeg altså $20.

Her håber jeg, at man får transferable licenses

Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Smittefar skrev:
Her håber jeg, at man får transferable licenses

Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk
Det fremgår ikke klart ... og det koster åbenbart "et-eller-andet" kredit-fis.

http://www.ikmultimedia.com/faq/index.php?id=1111

"Please note that not all purchases are transferable, such as:

- Items received for free via a promotion

- A-la-carte purchases made in the Custom Shop using Gear Credits

- A-la-carte AmpliTube gear model purchases made in the Custom Shop with PayPal/Credit Card

- Sample libraries

- App purchases made from the App Store/iTunes or Google Play/Galaxy stores

- In-app purchases made within an iOS or Android app

- NFR, or Not For Resale products

In order to transfer a valid IK Multimedia software license to another person, the current rights owner must purchase a "License Transfer Credit" in IK Multimedia's online store.

To confirm your product can be transferred via a License Transfer Credit, please visit your User Area > My Products. Locate the product you wish to transfer and click to view 'License Transfer'. If you do not see this option, your product is not viable for transfer.

Once the License Transfer Credit has been purchased, go to the User Area > My Products > (product name) > License Transfer. Paste your License Transfer Credit number in the proper empty field, and click Transfer. This process will remove the serial number from your account and allow the new user to register it. After the license transfer has been completed, the previous rights owner is not allowed to retain any copy of the media.

Only OEM versions and versions bundled with third-party products can be transferred free of charge and without a "License Transfer Credit".

Please contact IK Multimedia Support if the product you wish to transfer is not listed in your account or if you are having troubles on transferring your license."
Senest rettet af SustainerPlayer søn 9. sep 2018 18:55, rettet i alt 2 gange.

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Jeg har kigget en del på den Lurssen ting.

Jeg har faktisk prøvet den for længe siden på iPad. Der gav den ikke så meget mening. Det der med at checke en master med iPhone-bøffer ... eller i en bil, som de selv forslår :drunk: :luny:

Og deres lydeksempler på siden er ikke volume-matched - wtf? Pænt useriøst.

Har så gloet deres videoer - og andres, der har testet den af.

Den tiltaler mig på ingen måde. Jeg kan i forvejen ikke lide alt-i-et plugs. Og der er ikke rigtigt noget, der springer i øjne eller ører, som værende specielt bedre end alt muligt andet.

Er der nogen her på LM, der bruger den til mastering?

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8693
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Ingen transfer på de gratis, sådan har det alle dage været, her ses mit bruger område, med leslie som jeg startede med ar købe samt et par af de gratis, som det ses, kun den betalte er åben for transfer

Sidst jeg checkede var deres transfer-fee også så høj så det ingen mening ville give at handle med deres ting

Deres røv-huls metode til at omgå gældende lovgivning
Vedhæftede filer
Screenshot_2018-09-09-20-40-18.png
Screenshot_2018-09-09-20-40-18.png (271.14 KiB) Vist 666 gange
/Dub

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

OK, så springer jeg nok bare helt over

Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8693
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Skal der købes IK ting, hvad enten det er første plugs til et group-buy, eller kampagne plugs, så køb altid en serial hos JRR eller AD el.lign. Det vil typisk være 15-30 pct billigere ved check out end hos IK, og den løse serial vil kunne gen-handles uden afgifter eller problemer så længe den ikke har været registreret.
/Dub

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8693
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Smittefar skrev:OK, så springer jeg nok bare helt over

Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk
Forståeligt,.. og tror du finder langt bedre multi-bånds plugs andre steder, den røde serie fra IK har som nævnt fået drøje hug
/Dub

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Ja, prisen ryger meget tæt på FabFilter MB, som jo i virkeligheden er den jeg helst vil have, ind til TDR kommer med en opdatering til NOVA.

Jeg har de hardware-emuleringer, jeg føler jeg har brug for, og der er sgu ikke rigtig nogen af de andre plugs, der sådan rigtig interesserer mig. Jeg kunne godt bruge en god multibåndscomp, men selv et godt tilbud kan godt være for dyrt, hvis man ikke reelt får det man ønsker.
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8693
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Ud over amputerede og dead-endede versioner der ikke kan gen-sælges ,... så er der tilsyneladende også visse begrænsninger i hvilken incarnation af plugsene man får når man køber uden for de 3 forskellige samlede v5-suiter ,.. og det ny re-sizeable GUI virker tilsyneladende heller ikke nødvendigvis

Dette var ikke noget de gjorde tydeligt opmærksom på selv i deres annoncering

Men noget man kan finde ud af BAGEFTER, ved at pløje sig gennem en 15 sider lang tråd :(

https://www.kvraudio.com/forum/viewtopi ... 3&t=509327

Jeg begynder at fortryde, det er ikke ok,..
/Dub

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Jeg har også trukket følehornene til mig igen. Der er noget over deres forretningmodel mm, der ikke rigtigt klikker med mig.

Men det gode er, at jeg har fået researched og afprøvet en del og besluttet at hoppe på Tokyo Dawn Slick EQ M og TDR Limiter 6, som de to grundsten i min masteringkæde. Så helt spildt har tiden ikke været her.

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8693
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

SustainerPlayer skrev:Jeg har også trukket følehornene til mig igen. Der er noget over deres forretningmodel mm, der ikke rigtigt klikker med mig.

Men det gode er, at jeg har fået researched og afprøvet en del og besluttet at hoppe på Tokyo Dawn Slick EQ M og TDR Limiter 6, som de to grundsten i min masteringkæde. Så helt spildt har tiden ikke været her.
Du er klogere end mig :-)

Faktisk kan jeg nu huske at de fik mig helt op i det røde felt også for et par år siden, men jeg glemmer alt for hurtigt, og er alt for langmodig, nu sidder jeg tilbage med skammen, og håber bare jeg ikke fik lokket andre i fordærv.

Deres metoder er indeed spooky, jam-points der reelt ikke kan bruges, det underlige custom-shop concept, betale for at "re-aktivere" lyde man allerede har betalt, hele den årelange skandale om den udeblevne 64bit update på sample-tank, og herefter version 3 som mange af os vil betegne som en skandale i sig selv. De r var også de der tokens eller tilgode-beviser, der lejlighedsvist blev solgt med discount.

De har i sandhed skabt deres helt eget underlige univers

Måske et tilsigtet strategisk "røgslør" som det ses i finans-verdenen, og måske en måde at omgå visse lovgivninger også, (som med deres transfer-fee),..

Nå, men held og lykke med Tokyo Dawn tingene :)
/Dub

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

SustainerPlayer skrev: Men det gode er, at jeg har fået researched og afprøvet en del og besluttet at hoppe på Tokyo Dawn Slick EQ M og TDR Limiter 6, som de to grundsten i min masteringkæde. Så helt spildt har tiden ikke været her.
Jeg vil gerne høre, hvad du mener om Slick EQ M, når du når så langt. Min masteringkæde består grundlæggende af Nova GE og Limiter 6. Nova har nogen meget anvendelige automatiske funktioner, hvor man f.eks. kan få den til at analysere lyden og så autogenerere en EQ, der approximerer et pink noise signal (både med statiske og dynamiske bånd). Det synes jeg fungerer rigtig godt. Jeg ender som regel med at justere lidt på deres forslag, men det plejer at være et godt udgangspunkt.
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Smittefar skrev:
Jeg vil gerne høre, hvad du mener om Slick EQ M, når du når så langt. Min masteringkæde består grundlæggende af Nova GE og Limiter 6. Nova har nogen meget anvendelige automatiske funktioner, hvor man f.eks. kan få den til at analysere lyden og så autogenerere en EQ, der approximerer et pink noise signal (både med statiske og dynamiske bånd). Det synes jeg fungerer rigtig godt. Jeg ender som regel med at justere lidt på deres forslag, men det plejer at være et godt udgangspunkt.
Will do. :)

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8693
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Næste frie plug lige om lidt ,.. derudover vil der komme en eller to mere

Jeg har næsten alt undtagen de røde multiband enheder der er meget ugle set grundet helt essentielle problemer med dårlige filtre og manglende input gain, som IK gennem mange år har valgt ikke at bringe i orden trods utallige opfordringer, samt halve løfter,...

Havde tænkt at supplere de-esseren jeg allerede har valgt, med "quad comp" og "quad lim", men dropper nok "quad lim" da der faktisk allerede ER en multiband limiter i min nye S1 ver 4 Pro ,... og den har jeg kun hørt godt om ?

I stedet bliver sidste plug så "quad Image", er jeg meget heldig kan den rent faktisk bruges https://www.ikmultimedia.com/products/trquadimage/

Men så skal jeg også være Meget heldig tror jeg

Håber det her blir sidste gang

Deres dead-end af gamle T-Racks kunder, er så slem, så man end ikke kan cross-grade til en af de tre suiter hvor fuld funtionalitet nu kun findes

Netop bekræftet fra IK selv

Skal jeg have f.eks. fuldt resizeable GUI som er ret essentielt på disse, samt seneste forbedrede audio-engine, så skal det hele, altså de præcis samme plugs, købes EN gang til !!!!

Helt klart en udspekuleret langsigtet "trap" fra IK's side
/Dub

Medlemsavatar
adgangfolmer
Medlem
Indlæg: 1155
Sted: Aalborg

Indlæg af adgangfolmer »

Har siddet den sidste dags tid og testet limitere, da jeg trænger til en opgradering, og til trods for IK's irriterende forretningsmodel og Custom Shop-system, så overvejer jeg kraftigt at hoppe på tilbuddet og købe deres Stealth Limiter.
Har holdt den op imod hhv. mit nuværende setup med den gratis Limiter6, TDR's opgradere version af Limiter6, Fabfilter Pro-L2 og Voxengo Elephant. Jeg er sgu ret imponeret - især over dens måde at håndtere transienter. Jeg oplever den simpelthen som lidt mere punchy end de andre (dog stærkt forfulgt af Pro-L2). Den æder muligvis en lille smule mere bund end f.eks. Elephant, men jeg oplever til gengæld også lidt mindre distortion i bunden. Fabfilter er givetvis mere fleksibel, men da de ting, jeg arbejder med, primært er meget båret af rytmiske elementer, så tror jeg faktisk, at jeg foretrækker IK's Stealth - på trods af at jeg ellers er stor fan af Fabfilter :)
Stille og uroligt

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

DUBTEMPLE skrev:... da der faktisk allerede ER en multiband limiter i min nye S1 ver 4 Pro ,... og den har jeg kun hørt godt om ?
Presonus Multiband Dynamics pluginnet er rigtigt godt:

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

adgangfolmer skrev:Har siddet den sidste dags tid og testet limitere, da jeg trænger til en opgradering, og til trods for IK's irriterende forretningsmodel og Custom Shop-system, så overvejer jeg kraftigt at hoppe på tilbuddet og købe deres Stealth Limiter.
Har holdt den op imod hhv. mit nuværende setup med den gratis Limiter6, TDR's opgradere version af Limiter6, Fabfilter Pro-L2 og Voxengo Elephant. Jeg er sgu ret imponeret - især over dens måde at håndtere transienter. Jeg oplever den simpelthen som lidt mere punchy end de andre (dog stærkt forfulgt af Pro-L2). Den æder muligvis en lille smule mere bund end f.eks. Elephant, men jeg oplever til gengæld også lidt mindre distortion i bunden. Fabfilter er givetvis mere fleksibel, men da de ting, jeg arbejder med, primært er meget båret af rytmiske elementer, så tror jeg faktisk, at jeg foretrækker IK's Stealth - på trods af at jeg ellers er stor fan af Fabfilter :)
Helt klart. Det virker til at være et fedt plug.
Og nu skal man jo heller ikke nødvendigvis lade sig løbe helt ud af tangenten med at blive sur over forretningsmodeller mm. I sidste ende er det vigtigere, at man får lige de plugs, der gør det for en.

Og det er da lidt spændende om de kommer op på 10 for 1. :)

... og om man så falder i gryden alligevel :-P :-D

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8693
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

70 nye deltagere inden for det sidste døgn, altså stærkt stigende, målet på 10 vil antageligt blive nået

Selv har jeg næsten alt, var bare interesseret i Leslie, og fandt så en uregistreret Saturator X licens som jeg havde glemt, så deltager altså med 2 plugs, tilrettelægger det så jeg ender op med kun at "mangle" følgende 5 plugs som de MINDST nødvendige:

Lurrsen + 432 (da master ikke er mit område, og hvis det var, så tror jeg ikke de står distancen, ka ikke forestille mig f.eks. Holger bruge den slags)
EQ-PA + EQ-PG (da grafiske EQ generelt ikke er noget jeg får brugt, og jeg allerede har EQ-PB for arbejde med progressive Q)
Multiband Comp (da den bl.a. har fået prygl for elendige filtre, samt mangel på indgangs attenuator, samt jeg HAR en god multiband i S1)

Hvad de umiddelbart får ros for mange steder er: Tape-delay, Stealth, CSR, Classic Clipper, Leslie,.. der er sikkert flere "anvendelige" også

Men rigtig meget af det er uden tvivl crap, der ingen gang har på jord anno 2018 hvor de fleste DAW's er velforsynede med langt bedre plugs, som nu f.eks. multibånds-compressoren i S1 ,.. dertil kommer div gratis-plugs der snildt kan være bedre, eller on par

Hvis man er HELT på bar bund, altså ABSOLUT ingen har i forvejen, og generelt mangler en del forskelligt, så kan der sikkert samles 10 plugs der gir en smule mening, (hvoraf man så måske ender op med at bruge max det halve af dem på sigt :) )

Det vil stadig ikke være nogen foræring, men bare et OK tilbud, deres default pris er latterlige ligesom hos Waves, og så er der alle de probs med IK


PS. den der mikrofon-modeller betragter jeg nærmest som "sjovt legetøj", en SM57 kommer aldrig til at lyde som en god kondensator :dollargrin: :dollargrin:

https://www.ikmultimedia.com/products/trmicroom/

Equal syntes jeg ser ud til at være rigtig godt "lagt ud"

https://www.ikmultimedia.com/products/trequal/

Har ikke haft tid til at undersøge den, eller læse reviews, og ved ikke om den evt ville kunner "erstatte" Waves F6, som ellers står på ønskelisten
/Dub

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8693
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Så blev det "9 for 1" :-)
/Dub

Medlemsavatar
Christoffer I. N.  
Lydmaskinist
Indlæg: 35559
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Overskriften må gerne opdateres.. :)

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8693
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Christoffer I. N. skrev:Overskriften må gerne opdateres.. :)
Så gerne :dollargrin:
/Dub

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Satme svært ikke at blive discount-fixeret her :-P

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Jeg kan bare ikke finde ni plugs her jeg hellere vil have end ProMB

Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Nyt svar