.COM eller .ORG (for hjemmeside)(løst)

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Medlemsavatar
keen
Medlem
Indlæg: 1577
Sted: Aarhus, næsten.

Re: .COM eller .ORG (for hjemmeside)

Indlæg af keen »

Et domæne er aldrig gratis, man vil altid skulle betale for fornyelse af dette.. uanset hvilken domænetype der er tale om, eller hvilken udbyder du har valgt.
Microsoft Certified og Apple fanboy!

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8689
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

DUBTEMPLE skrev:Såvidt jeg forstod længere oppe i tråden så KAN et domæne , vist iøvrigt henstå 100 pct gratis, men måske har jeg misforstået noget,..
keen skrev:Et domæne er aldrig gratis, man vil altid skulle betale for fornyelse af dette.. uanset hvilken domænetype der er tale om, eller hvilken udbyder du har valgt.
Edit: Keen: du har vist ret "gratisdns" som blev nævnt kræver vist også et gebyr, og sikkert de samme ca 100 kr tænker jeg

Så er unoeuro jo lige så godt, og jeg ved nu, at det er til at finde ud af,...

Kan se endu en navneserver er updateret http://www.dubtemple.com/

SUPER :dollargrin:
/Dub

Medlemsavatar
lakris
Forum Donator
Indlæg: 3437
Sted: CPH, Denmark

Indlæg af lakris »

Et dk domæne koster altid ca 50 kr om året, ligemeget om det bruges eller ej

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

lakris skrev:Et dk domæne koster altid ca 50 kr om året, ligemeget om det bruges eller ej
Yep. Men mine har jeg da gennem tiden altid fået regning fra DK Hostmaster på?

Ikke via UnoEuro eller andre webhoteller.

Jo - der var lige et fuskerfirma tilbage i de glade pionerdage, der prøvede at hustle domænefornyelse + gebyr for alt for mange penge. - men det er længe siden, og jeg opdagede det inden de trak. :-D

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8689
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Yep .dk generelt billigere end .com såvidt jeg husker, omend småøre

Har lige checket, giver nu 12.5 øvro ca 93,75 dkr for et com domæne hos unoeuro, det kan næppe gøres meget billigere via "gratis-dns" el.l. ,...

Og så er opsætningen af viderestilling til at finde ud af, så det bliver stedet hvor jeg parkerer domæner der skal viderestilles fremover, needed be,..

Uanset hvad jeg finder på kan jeg så lave en sub-side på mit Wix hotel, og så bar pege domænet der hen

Der er iøvrigt også web-shop faciliteter såvidt jeg husker på wix, etc, etc

Ikke at jeg tror der bliver brug for alverden, men nu er rammerne der for stort set hvad som helst

Ergo: er indtil videre i mål: Wix for builder, samt features, og Unoeuro for parkering samt videre-stilling

Så kan den lukkes ned, og fokus drejes væk til noget mere spændende, mens siden færdiggøres løbende, uden det bliver et sort hul af uønsket tids-spilde,

TAK FOR AL HJÆLP TIL ALLE :thumbup:
lakris skrev:Et dk domæne koster altid ca 50 kr om året, ligemeget om det bruges eller ej
/Dub

Nyt svar