Kan ikke ændre på lydniveau (bounce - Logic 9)

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Medlemsavatar
SAPPY
Forum Donator
Indlæg: 2621
Sted: Holstebro - Denmark

Kan ikke ændre på lydniveau (bounce - Logic 9)

Indlæg af SAPPY »

Hejsa,
Sidder og skal gensende et remix til et pladeselskab....et track der er lavet for et stykke tid siden....det er også et stykke tid siden jeg har arbejdet i Logic, men nu vil jeg så ændre lidt på lydniveauet på tracket men intet ændrer sig når jeg fader ned på diverse spor. Har prøvet at hente den gamle RAW bouncede fil ind i Logic for at dæmpe lydniveau med en ny bounce, og det både i det almindelige project-arbejds-rum og også forsøgt at bounce i Stereo-Masterings 'rummet', med uanset hvor meget jeg skruer op og ned for det enkelte 'spor' eller 'stereo-out' eller 'master' så kan jeg ikke ændre på lydniveauet når jeg bouncer...alt hvad jeg prøver ændrer ikke på lydniveauet.

Synes det er underligt......nogen idéer til hvad jeg er kommet til evt. at trykke på der blokerer eller underkender mine forsøg med at dæmpe lydniveauet, eller hvad der kan være galt?!

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35559
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Har du noget automation på sporene?


Medlemsavatar
SAPPY
Forum Donator
Indlæg: 2621
Sted: Holstebro - Denmark

Indlæg af SAPPY »

...og selv om jeg bruger aut. så kan jeg heller ikke få lydniveau ned ved bounce, virkelig mærkeligt

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35559
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

har du normalization e.l. slået til i bounce menuen?

Medlemsavatar
SAPPY
Forum Donator
Indlæg: 2621
Sted: Holstebro - Denmark

Indlæg af SAPPY »

Det eneste jeg har vinket af er 'control changes' da mine fader 'knapper' ellers flyver op og ned


Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35559
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Slå normalization fra.

Medlemsavatar
SAPPY
Forum Donator
Indlæg: 2621
Sted: Holstebro - Denmark

Indlæg af SAPPY »

Bummelum, der var den.......for dælen hvor er du god, og der må godt grines. Skoven er jo ikke altid til at få øje på for alle de træer der står....eller noget :-)

.....skulle have skrevet herinde med det samme.....har prøvet mange ting de sidste par timer, men man er vel stædig!!

TAAAK!!!

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35559
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Dejligt. :)

Nyt svar