Verdens bedste laptop er blevet lidt bedre. Macbook Pro 2018

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37672
Sted: Fyn

Re: Verdens bedste laptop er blevet lidt bedre. Macbook Pro 2018

Indlæg af Holger »

Det er fint at være uenige, men jeg vil gerne bede om at alle taler pænt og så sagligt som muligt. Ingen personangreb, tak.

Default avatar
bredal187

Indlæg af bredal187 »

Sorry for ordet retarderet. Det "fløj ud af munden".

Resten står jeg dog ved og finder ikke nedladende.

Hvis man køber et stykke hardware for overpris til at arbejde med, fordi det er en lille pose penge værd når det ikke er brugbart mere, så er der altså fjollet, da man jo bare kunne spare selv samme mønt ved at købe bedre hardware til halv pris.

Det giver ingen mening.

Default avatar
bredal187

Indlæg af bredal187 »

AvS skrev:+1 Jeg forstår det heller ikke.
Men det er jo fordi du ikke vil forstå, fordi Apple ikke gør noget galt, lige meget hvilke beviser du bliver præsenteret. Det er jo ligesom blevet cementeret tidligere i denne tråd.

Medlemsavatar
nickkbh
Forum Donator
Indlæg: 2362
Sted: Bangkok,Thailand

Indlæg af nickkbh »

Hmm, jeg går og ovevejer en af de nye MBP, men måske er den en bedre ide at finde et godt tilbud på en maxed out 2017 model.

Iøvrigt er jeg på mac fordi jeg krøller tær hvergang jeg ser en et windows styresystem, Og så bruger jeg logic.
Men jeg sparer penge ved at bygge hacks. Men jeg gider ikke at spare på når det er bærbart.

Jeg har en macbook air som er 5 år gammel, og stadig fungerer fint som kontor, men jeg vil gerne have lidt mere fart på, på farten. So to speak.

Default avatar
bredal187

Indlæg af bredal187 »

Styresystem er en vanesag

Windows 10 er blevet rigtig rodet og deres "tablet mode" er lort. Er generelt træt af at Windows ikke bare kan komme i en clean version uden lort og apps.

Overvejer også den nye Mac book til arbejde. Perfect til VMWARE og hacking [emoji106]

Medlemsavatar
AvS
Medlem
Indlæg: 4372
Sted: Valby

Indlæg af AvS »

bredal187 skrev:
AvS skrev:+1 Jeg forstår det heller ikke.
Men det er jo fordi du ikke vil forstå, fordi Apple ikke gør noget galt, lige meget hvilke beviser du bliver præsenteret. Det er jo ligesom blevet cementeret tidligere i denne tråd.
Det var nu din nedladende tone jeg snakkede om.

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Anyways... Det ser ud til at Apple har frigivet en opdatering til MacOS der fixer CPU fejlen. Dog som jeg ser det er det stadig en software metode til at løse et hardware problem. Men vi må lade testene tale for sig selv når de kommer.

Så længe jeg ikke kan kører Logic i Windows eller MacOS lovligt på en PC ser jeg ingen lyst til at skifte system. Jeg tjener penge på at holde Windows PC'er igang, det er virkelig noget skrammel, men når jeg har fri skal tingene virke, og der kører jeg Mac. Så det er mit argument :)
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10300
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

Hald skrev:Anyways... Det ser ud til at Apple har frigivet en opdatering til MacOS der fixer CPU fejlen. Dog som jeg ser det er det stadig en software metode til at løse et hardware problem. Men vi må lade testene tale for sig selv når de kommer.

Så længe jeg ikke kan kører Logic i Windows eller MacOS lovligt på en PC ser jeg ingen lyst til at skifte system. Jeg tjener penge på at holde Windows PC'er igang, det er virkelig noget skrammel, men når jeg har fri skal tingene virke, og der kører jeg Mac. Så det er mit argument :)
Tog et kig på YT idag, men de fleste siger at de skal have et par dage til at teste... Så må de jo få det :-D

Medlemsavatar
Saqib
Medlem
Indlæg: 709
Sted: Frederiksberg

Indlæg af Saqib »

nickkbh skrev:Hmm, jeg går og ovevejer en af de nye MBP, men måske er den en bedre ide at finde et godt tilbud på en maxed out 2017 model.

Iøvrigt er jeg på mac fordi jeg krøller tær hvergang jeg ser en et windows styresystem, Og så bruger jeg logic.
Men jeg sparer penge ved at bygge hacks. Men jeg gider ikke at spare på når det er bærbart.

Jeg har en macbook air som er 5 år gammel, og stadig fungerer fint som kontor, men jeg vil gerne have lidt mere fart på, på farten. So to speak.

Hey. Prøv at se her hvis du leder efter maxed out MBP : viewtopic.php?f=21&t=78082&p=670437&hilit=Maxed#p670437
Kontra Agency - A&R / Partner
RMC Vejleder og underviser
Producer / Composer / Engineer

Medlemsavatar
nickkbh
Forum Donator
Indlæg: 2362
Sted: Bangkok,Thailand

Indlæg af nickkbh »

købte en 2018 13" mbp i7. den er jeg svært glad for.

Nyt svar