Overførselsassistent?

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Medlemsavatar
pede
Forum Donator
Indlæg: 416
Sted: Kbh. N

Overførselsassistent?

Indlæg af pede »

Er ved over overføre filer fra min Mac pro til Imac via Overførselsassistent.

Tids målinger startet på 3.5 time men nu har den stået på 14 min tilbage i en halv time.

Der er stadigvæk net forbindelse, men hvad sker der er den gået død?

Og hvad sker hvis man trykker annullere? Er det forfra?
iMac 3,2 GHz Intel Core i5 Ram 16 GB 1867 MHz DDR3 Logic X Lydkort Motu pre 8 Monitor Adam-A7 - Motherkey Novation 37sl
Div. Guitar og bas

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Hvordan ser det ud idag, lod du den kører?
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
pede
Forum Donator
Indlæg: 416
Sted: Kbh. N

Indlæg af pede »

Ja det lykkes til sidst:-) men overførende kun programmer, har lidt svært ved at overskue hvordan jeg gør det bedst. Gider ikke at have det hele med over fra den gammel.

Tænker heller ikke jeg vil overfører brugeren fra den gammel, har du prøvet det før? og hvordan vil du gør det?
iMac 3,2 GHz Intel Core i5 Ram 16 GB 1867 MHz DDR3 Logic X Lydkort Motu pre 8 Monitor Adam-A7 - Motherkey Novation 37sl
Div. Guitar og bas

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Det er mange år siden jeg har brugt den assistent, men jeg har brugt en Time Machine backup til at starte på en ny maskine.

Hvis du har flyttet din iCloud over, og flytter dine mapper med billeder og lignende over, bør det kunne gøre det fint hvis ikke du ønsker at flytte hele brugeren over.
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
pede
Forum Donator
Indlæg: 416
Sted: Kbh. N

Indlæg af pede »

Hald skrev:Det er mange år siden jeg har brugt den assistent, men jeg har brugt en Time Machine backup til at starte på en ny maskine.

Hvis du har flyttet din iCloud over, og flytter dine mapper med billeder og lignende over, bør det kunne gøre det fint hvis ikke du ønsker at flytte hele brugeren over.
Ja det tror jeg også.
iMac 3,2 GHz Intel Core i5 Ram 16 GB 1867 MHz DDR3 Logic X Lydkort Motu pre 8 Monitor Adam-A7 - Motherkey Novation 37sl
Div. Guitar og bas

Nyt svar