Macbook og Sonos

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Default avatar
garcia
Medlem
Indlæg: 7101
Sted: Hjallerup

Macbook og Sonos

Indlæg af garcia »

Er der nogle der har erfaringer med at producere musik trådløst fra macbook til Sonos højtalere? Pros? Cons? Jeg undersøger muligheden for at tænke i andre baner end traditionelt lydstudie :)
Deaktiveret

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35557
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Jeg ved ikke hvordan latency er på Sonos, men Denons Heos skal være kablet med netværkskabel for at virke stabilt.
Måske har det noget at gøre med hvilken hastighed ens trådløse netværk er på/type, og især hvor mange andre netværk der forstyrrer.

Default avatar
garcia
Medlem
Indlæg: 7101
Sted: Hjallerup

Indlæg af garcia »

Okay. Hvordan er lyden i Heos i forhold til Sonos?
Deaktiveret

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35557
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Har ikke hørt Sonos ordentligt til at kunne kommentere på det.
Vi har en del forskellige Heos højtalere. Jeg tror ikke jeg har lyst til at producere på nogen af dem. Men jeg er måske også kræsen. Plastiklyd der sagtens kan levere bass i de store modeller, men det lyder ikke kontrolleret.

Default avatar
garcia
Medlem
Indlæg: 7101
Sted: Hjallerup

Indlæg af garcia »

Ok :)
Deaktiveret

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Jeg har en ven der havde installeret Sonos i hele huset, altså trukket kabler fra et "forstærker skab" med Sonos forstærkere. Han har skiftet til Heos nu, men han bruger ikke Heos højttalere.
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Nyt svar