Gratis Hybrid 3 og Nebula

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8693
Sted: DK/SE

Gratis Hybrid 3 og Nebula

Indlæg af DUBTEMPLE »

Når man gen-registrerer for nyheder fra Plugin Boutique

Det skal være på plads før d 31, hvis det har din interesse, og du har været på listen !!!!

Mange af den slags mails de sidst par uger, så man får jo let skøjtet hen over dem :roll:

Desværre havde jeg begge plugs allerede :lol:

(kunne være sjovt at vide om andre også får noget de "allerede har", eller det bare er sort uheld i mit tilfælde)
Vedhæftede filer
pb.JPG
pb.JPG (83.02 KiB) Vist 660 gange
/Dub

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Hvad bruger du de to plugs til. Jeg har fået download koden, men jeg har ikke hentet endnu.

Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8693
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Smittefar skrev:Hvad bruger du de to plugs til. Jeg har fået download koden, men jeg har ikke hentet endnu.

Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk
Jeg gætter på at det betyder du har fået de samme to plugs ? ,... (som jeg spurgte om)

Hybrid er en del af min AIR bundle ,.. generelt relativt gode synths ,.. som jeg dog ikke har brugt meget da jeg har travlt med byggeri istedet :(

Nebula er en delay jeg fik for nyligt, meget billigt, og ikke fået prøvet, har en svaghed for delays, så kommer de næsten gratis, og der er bare en lille smule unikt over dem, samt jeg finder en overbevisende demo, så kan jeg godt finde på at nappe dem "in advance" :)

Kan desværre ikke hjælpe yderligere, men de to plugs er vist forklaret rimeligt på deres side,...

https://www.pluginboutique.com/products/1545

https://www.pluginboutique.com/product/ ... 867-Nebula

Mit indlæg var mere for at hjælpe folk til ikke at overse tilbudet, hvis de nu reelt var interesseret, prisen er jo super :dollargrin:
/Dub

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Jo, det er de samme to. Jeg kan bare mærke, at jeg er lidt ramt af plugin overload for tiden, så jeg prøver egentlig at lade være med at downloade noget, hvis jeg ikke ved, jeg kommer til at bruge det.

De her to skulle nu nok kunne bruges.

Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8693
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Super hvis nogen kan bruge dem ,.. og AIR-tingene har jeg i det mindste et godt indtryk af ,.. det burde være brugbart for en del

Og helt på samme side vedr "overload" ,.. ;-)
/Dub

Medlemsavatar
K-Bee
Medlem
Indlæg: 840
Sted: Kbh

Indlæg af K-Bee »

Har hentet Nebula - havde også Hybrid i forvejen. Sjældent multieffect-moduler men måske det er værd at starte nu? Har dog ikke installeret det endnu.

Medlemsavatar
lakris
Forum Donator
Indlæg: 3437
Sted: CPH, Denmark

Indlæg af lakris »

Hvordan fik i koder eller downloads. Jeg har trykket “op-in” og skrevet mail. Men hvor finder jeg plugs?

Edit: så kom der en mail

Medlemsavatar
K-Bee
Medlem
Indlæg: 840
Sted: Kbh

Indlæg af K-Bee »

K-Bee skrev:Har hentet Nebula - havde også Hybrid i forvejen. Bruger sjældent multieffect-moduler men måske det er værd at starte nu? Har dog ikke installeret det endnu.

Medlemsavatar
danstanley
Medlem
Indlæg: 911
Sted: Frederikshavn

Indlæg af danstanley »

Har haft en del Soundspot effekter, købt til Black Friday. Jeg må indrømme at jeg ikke finder dem særligt gode og bruger dem faktisk ikke mere.
Men bevares hvis man ikke har f.eks delay olign er de sikkert brugbare.
Derimod AIR synths er faktisk ok
https://24bit.dk - Cockos Reaper - Ableton Live 12 - Logic Pro X - macOS Sonoma 14.0 - Mac Mini M2 PRO

Nyt svar