Midi note hænger i Logic

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Brugeravatar
soduno
Executive Producer
Executive Producer
Sted: Denmark - Copenhagen

Midi note hænger i Logic

Indlæg Skrevet: 21. maj 2018, 22:23

En specifik tone hænger når den bliver aktiveret på keyboardet i logic (sustain).
Er der en måde hvor det kan fikses? Kan man trigger en sustain eller noget, som kan mute tonen?
Tonen behøver ikke kun at være aktiveret via keyboardet, ved key-roll hænger tonen også, selv hvis man laver en kort tone i en "empty midi region" hænger den også :shock:
Senest rettet af soduno 21. maj 2018, 22:26, rettet i alt 1 gang.
James May:
"Look, i can't dummy it down to your level because I am scared of hights"
Brugeravatar
Hald
Forum Donator
Forum Donator
Sted: Vind / Holstebro

Re: Midi note hænger i Logic

Indlæg Skrevet: 21. maj 2018, 22:26

Det har jeg også oplevet et par gange, det er som om den skal løftes (pedal) igen før den stopper med sustain, hvis den ikke registrer det bliver ved ved med at have sustain på.
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 9 år med ørene i lydmaskinen -
Brugeravatar
soduno
Executive Producer
Executive Producer
Sted: Denmark - Copenhagen

Indlæg Skrevet: 21. maj 2018, 22:27

Hald skrev:Det har jeg også oplevet et par gange, det er som om den skal løftes (pedal) igen før den stopper med sustain, hvis den ikke registrer det bliver ved ved med at have sustain på.

Ja det er mærkeligt. Jeg har ingen sustain pedal hvor jeg er :dollargrin: :oops:
James May:
"Look, i can't dummy it down to your level because I am scared of hights"
Brugeravatar
Hald
Forum Donator
Forum Donator
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg Skrevet: 21. maj 2018, 22:30

"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 9 år med ørene i lydmaskinen -

Tilbage til "Computer & Software"