Midi note hænger i Logic

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Medlemsavatar
soduno
Medlem
Indlæg: 794
Sted: Denmark - Copenhagen

Midi note hænger i Logic

Indlæg af soduno »

En specifik tone hænger når den bliver aktiveret på keyboardet i logic (sustain).
Er der en måde hvor det kan fikses? Kan man trigger en sustain eller noget, som kan mute tonen?
Tonen behøver ikke kun at være aktiveret via keyboardet, ved key-roll hænger tonen også, selv hvis man laver en kort tone i en "empty midi region" hænger den også :shock:
Senest rettet af soduno man 21. maj 2018 22:26, rettet i alt 1 gang.
James May:
"Look, i can't dummy it down to your level because I am scared of hights"

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10825
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Det har jeg også oplevet et par gange, det er som om den skal løftes (pedal) igen før den stopper med sustain, hvis den ikke registrer det bliver ved ved med at have sustain på.
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
soduno
Medlem
Indlæg: 794
Sted: Denmark - Copenhagen

Indlæg af soduno »

Hald skrev:Det har jeg også oplevet et par gange, det er som om den skal løftes (pedal) igen før den stopper med sustain, hvis den ikke registrer det bliver ved ved med at have sustain på.
Ja det er mærkeligt. Jeg har ingen sustain pedal hvor jeg er :dollargrin: :oops:
James May:
"Look, i can't dummy it down to your level because I am scared of hights"

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10825
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Nyt svar