SSl duende update v6

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Medlemsavatar
stralner
Medlem
Indlæg: 1504
Sted: Nordjylland

SSl duende update v6

Indlæg af stralner »

Så er duende opdateret.. nice gui syntes jeg!!! Pisse go´lyd :wink:

http://www.solidstatelogic.com/studio/duende

Cubase 11 pro

Medlemsavatar
metal
Medlem
Indlæg: 946
Sted: Midtjylland

Indlæg af metal »

Så fortryder man jo næsten at man ikke hoppede på deres $15 udsalg.. men er det kun GUI der er opdateret, eller har de skruet på koden også?

Medlemsavatar
stralner
Medlem
Indlæg: 1504
Sted: Nordjylland

Indlæg af stralner »

metal skrev:Så fortryder man jo næsten at man ikke hoppede på deres $15 udsalg.. men er det kun GUI der er opdateret, eller har de skruet på koden også?
De har skruet i koden... :-D

Jeg har hele pakken, bruger Duende hver dag! Jeg må sige at det nye GUI er hammer lækkert at sidde ved, afslappende på en eller anden måde kan man vel sige. Men nu er det jo formålet der tæller og til det vil jeg ikke benytte meget andet. Nu afventer jeg blot at X-Verben også bliver opdateret, den skulle komme senere!!!

Men generelt lyt lige:

Cubase 11 pro

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35558
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

metal skrev:Så fortryder man jo næsten at man ikke hoppede på deres $15 udsalg.. men er det kun GUI der er opdateret, eller har de skruet på koden også?
SSL Native V6 plug-ins are completely re-written versions of SSL’s acclaimed Duende Native V5 plug-ins. The audio algorithms and tonal characteristics of the plug-ins remain unchanged but there have been a range of improvements which include new high-definition interfaces with redesigned feature layouts offering multiple workflow improvements that will speed up production. Underlying framework changes will ensure that SSL can effectively support SSL Native plug-ins for many years to come.

Nyt svar