Gratis $50 voucher til Waves Plug-ins til alle Studio One brugere

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Gratis $50 voucher til Waves Plug-ins til alle Studio One brugere

Indlæg af SustainerPlayer »

Check jeres mail "Presonus News". :)

Waves kører jo deres

25% OFF THE 2ND PLUGIN
30% OFF THE 3RD-5TH PLUGINS
40% OFF THE 6TH PLUGIN & BEYOND

tilbud samtidigt.

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8689
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Hvis andre mangler den voucher, og ikke har hørt fra dem siden 17 marts, så er jeg interesseret i om de sender mails ud over en længere periode, og jeg bare skal give det lidt tid

Eller modsat, hvor/hvordan man bedst får det rettet, hvis der er andre muligheder end at oprette en support-sag her lige som weekenden starter og der vil gå en del tid

Alle mine settings i account står som de skal
/Dub

Default avatar
the songcabinet
Forum Donator
Indlæg: 1119

Indlæg af the songcabinet »

Gider ikke waves, om jeg så får dem gratis med posten..

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8689
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Jeg vil hjertens gerne støtte Waves ,.. på trods af WUP

Det måtte hele vejen gennem support, som kom der endelig den omtalte voucher, men stadig ikke den manglende news-mail,..

Kan desværre kun indløses hos Waves, og ikke hos aut. dealers som det ofte ses ved lign Vouchers

Bemærk at voucher kun gælder 25 pct på enkelte plugs, men 50 pct på bundles,.. så mest fordelagtg på bundles,.. der også findes nedsatte

Nappede CLA-bundlen og endte op i 39.50 USD for disse 6 plugs

https://www.waves.com/bundles/chris-lor ... ure-series
/Dub

Default avatar
matsgand
Forum Donator
Indlæg: 71
Sted: København N

Indlæg af matsgand »

Den voucher er egentlig ikke bedre end de 'tilbud' som jævnlig kommer fra Waves. Køber man for mindre end $100 så får man kun måske ca 20 % rabat da man ikke får lov til at bruge alle $50 på det køb.

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8689
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Ja, man skal virkelig slå koldt vand i blodet

Det gir i hvert fald kun mening med de 50 pct på bundles, da 25 pct på single plugs ikke er meget mere end den ekstra-rabat der automatisk gives til registrerede kunder ved check-out hos f.eks. JRR eller Audiodeluxe,..

Næste ting er så at bundles efterhånden mister deres mening i takt med at man evt har det vigtigste af indholdet fra tidligere sales

I mit tilfælde var de 6 plugs fra CLA ren ny-erhvervelse, og med specific "interesse" for 4, måske 5,.. af dem, det er high-score :-)

Men er ved at være ved vejs ende med de eksisterende Waves-plugs, har nogenlunde det jeg gider, så checker generelt kun nyheder ud,..

Mange af deres "nyheder" er gammel vin på nye flasker, men det sker stadig der kommer noget spændende
/Dub

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Den nye Scheps omni Channel er godt nok fed

Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Nyt svar