Ny account for Cakewalk-kunder

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8689
Sted: DK/SE

Ny account for Cakewalk-kunder

Indlæg af DUBTEMPLE »

Opdagede lige en vigtig besked har ligget I min spamfolder i 8 dage ,.. så måske I skulle checke:

In case you missed the news, Cakewalk is very much alive!

Last month, the team at BandLab Technologies were very pleased to welcome Cakewalk to the BandLab family. We’re now very close to announcing our product plans, so get ready for some more exciting news in the coming weeks!

In the meantime, it’s important that you make a BandLab account to ensure that we are able to keep track of your past purchases and ownership history. You can also sign up on your mobile device by downloading the BandLab app from the Google Play Store or the App Store.





GET YOUR ACCOUNT NOW




Please jump in and do this in the next two weeks so we can tag your Cakewalk ID to your new account as we migrate databases and wind down the legacy server. Your BandLab account will be what you use to authenticate and activate the new flagship product when it is launched and will bring more features and services to your Cakewalk experience in the future.

Signing up for a BandLab account is completely free and also means you get access to the full suite of BandLab features and tools for creators.

In order to make sure you get the appropriate upgrade or crossgrades in the future, if and when they are available - please make sure that you sign up for BandLab with the same email you used for your Cakewalk products.

For the thousands of Cakewalk users who have already signed up for BandLab with the same email address as your Cakewalk account: you don’t need to do anything, we’ve already tagged your Cakewalk ID to your new BandLab account!


/Dub

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35557
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Hmmm, det må jeg da lige tjekke op på. Har ikke fået den mail.

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8689
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Jeg har taget et screenshot af alle mine produkter og serials på accounten, bare for at have et eller andet hvis der går ged i det,..

Tror samtidig en del kan spores via mail
/Dub

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8689
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Hold kæft nogle båt-nakker på bandlab ,.. jeg får virkelig mine tvivl om hvorvidt Cakewalk er "reddet"

Har svært ved at se noget brugbart eller smart i konceptet

På min helt dugfriske account prøver jeg alligevel at starte et project bare for at få denne besked slynget I hovedet:
bandlab.JPG
bandlab.JPG (53.16 KiB) Vist 304 gange
Go daw ,.. mand økse-skaft ,.. et "for-chromet" system der ikke er kompatibelt med andet end Chrome, og ikke med IE, verdens mest udbredte :roll:

Det er jo latterligt, ubeskriveligt latterligt,...

Mon ikke Gibson dybest set har stjålet vores ting alligevel
/Dub

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35557
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Jeg oplever i stigende grad at IE ikke kører ordentligt på div. sider. Jeg har indtrykket af at udviklingen/understøttelsen af nye muligheder ikke holdes ved lige på IE, nu hvor de har Edge.

Nå men det var ikke det tråden skulle handle om. Prøv en anden browser, det burde være fint. :)

Medlemsavatar
danstanley
Medlem
Indlæg: 911
Sted: Frederikshavn

Indlæg af danstanley »

DUBTEMPLE skrev:Hold kæft nogle båt-nakker på bandlab ,.. jeg får virkelig mine tvivl om hvorvidt Cakewalk er "reddet"


Go daw ,.. mand økse-skaft ,.. et "for-chromet" system der ikke er kompatibelt med andet end Chrome, og ikke med IE, verdens mest udbredte :roll:

Det er jo latterligt, ubeskriveligt latterligt,...

Mon ikke Gibson dybest set har stjålet vores ting alligevel
Ahh chrome er vidst det mest udbredte:-)
https://24bit.dk - Cockos Reaper - Ableton Live 12 - Logic Pro X - macOS Sonoma 14.0 - Mac Mini M2 PRO

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Jeg skiftede til OSX i 2009. Allerede dengang var IE bagud i udviklingen.

På arbejdet bruger jeg Chrome i Windows.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Medlemsavatar
lakris
Forum Donator
Indlæg: 3437
Sted: CPH, Denmark

Indlæg af lakris »

IE er jeg informeret om det mest usikre at bruge, og hvem bruger også det i 2018?

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35557
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Kan vi ikke få tråden tilbage på sporet.

Nyt svar