Compatible lydkort, som Audio Device i Logic Pro X

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Medlemsavatar
Kapello
Medlem
Indlæg: 522
Sted: København/Sverige

Compatible lydkort, som Audio Device i Logic Pro X

Indlæg af Kapello »

Ved godt at fleste lydkort kører godt sammen med LPX, men så for nyligt en video hvor "alle" settings på lydkortet kunne justeres inde fra LPX ... altså phantom, low cut, gain med mere - i mixer delen under Audio Device. Men det kan jeg ikke med mit Apollo twin fra UAD. Heller ikke med mit "rejsekort" Focusrite clarett 8pre?!?
Når jeg søger lidt kan jeg læse, at for at kortet skulle kunne køres fra Logic, skal de IKKE have en hardware gain knap ... men det har mit
twin ikke ... alligevel er alt "grået" ud og ikke tilgængeligt?!?
Kan jeg gøre noget?
Og hvilke kort kan styres inde fra Logic ... nogle erfaringer??
[color=#0000BF][i]Når du peger fingre ad andre er der altid tre fingre som peger mod dig selv![/i] [/color]

Medlemsavatar
Ruun
Forum Donator
Indlæg: 114
Sted: København Ø.

Indlæg af Ruun »

Apogee’s lydkort er vidst lavet specifikt til Apple-produkter, så det kan være sådan et du er faldet over.? Jeg har selv et af deres “Quartet” kort, og jeg styrer alle dets funktioner fra Logic af.
A dream is A dream is A dream….

Medlemsavatar
benjisan
Medlem
Indlæg: 3504
Sted: Østerbro, København

Indlæg af benjisan »

Jep. Mit gamle Apogee Duet Firewire havde den funktion igennem driveren til lydkortet.


Medlemsavatar
Kapello
Medlem
Indlæg: 522
Sted: København/Sverige

Indlæg af Kapello »

Ruun skrev:Apogee’s lydkort er vidst lavet specifikt til Apple-produkter, så det kan være sådan et du er faldet over.? Jeg har selv et af deres “Quartet” kort, og jeg styrer alle dets funktioner fra Logic af.
Jeps det var et Apogee kort det blev brugt ...
[color=#0000BF][i]Når du peger fingre ad andre er der altid tre fingre som peger mod dig selv![/i] [/color]

Medlemsavatar
Kapello
Medlem
Indlæg: 522
Sted: København/Sverige

Indlæg af Kapello »

benjisan skrev:Jep. Mit gamle Apogee Duet Firewire havde den funktion igennem driveren til lydkortet.
ok, cool ... tak!
[color=#0000BF][i]Når du peger fingre ad andre er der altid tre fingre som peger mod dig selv![/i] [/color]

Medlemsavatar
Kapello
Medlem
Indlæg: 522
Sted: København/Sverige

Indlæg af Kapello »

[color=#0000BF][i]Når du peger fingre ad andre er der altid tre fingre som peger mod dig selv![/i] [/color]

Nyt svar