Universal Audios Amp sims - sammenlignet med the real deal

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Universal Audios Amp sims - sammenlignet med the real deal

Indlæg af SustainerPlayer »

Henning Pauly sammenligner UA's amp-sims med den rigtige hardware. Han plejer at være grundig, tysk ... og lidt lang tid om det :-D



Har ikke fået kigget den helt igennem endnu.

Medlemsavatar
ZoSo
Medlem
Indlæg: 938
Sted: København

Indlæg af ZoSo »

Åh det lyder godt, og ikke mindst ser godt ud. I en ikke så fjern fremtid er alle mine vægge oled skærme og jeg kan hive den ene legendariske guitar amp efter den anden frem. Og jeg behøver ikke en gang rydde op der er så meget plads at de kan blive stående fremme og se smukke ud.
akg springverb :thumbup:
Jeg er begyndt at bruge ampire i studio one og ret imponeret hvor langt man er kommet med denne teknologi.

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Ja - nu fik jeg selv set den. Er meget lidt imponeret over lydkvaliteten i UAD-løsningen.

Har også testet Ampire - også med 3.parts IR's. Så hvis man synes det er godt, så har man virkeligt noget at se frem til, hvis man får prøvet en Axe.

Medlemsavatar
ZoSo
Medlem
Indlæg: 938
Sted: København

Indlæg af ZoSo »

Det sidste software amp jeg prøvede var noget indbygget i cubasse 5 og den var ret ringe. Så jeg er nem at begejstre.
Jeg har brugt en v-amp pro (behringer) indtil videre. Det har været vigtigt for mig at kunne notere at jeg brugte den guitar og hvilken pick up og dernæst hvilket preset nummer. på den måde kan jeg komme tilbage til lyden selvom nummeret ligger på lager i dvale i mange år.
Nu har jeg anskaffet mig en vox tonelab st jeg skal lege lidt med. Jeg har slet ikke råd til at finde ud hvor godt den AXE sikkert lyder. :-D

Default avatar
the songcabinet
Forum Donator
Indlæg: 1119

Indlæg af the songcabinet »

Jeg er sikker på at de lyder godt, og måske især til rytme spor som ikke behøver lang sustain og 3D fylde i tonen for at passe i mixet.

Nyt svar