Steven Slate voucher! Er der noget man SKAL ha' ?

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Medlemsavatar
madsmac
Forum Donator
Indlæg: 976
Sted: ca. midt i udkanten

Steven Slate voucher! Er der noget man SKAL ha' ?

Indlæg af madsmac »

Har fået en voucher på 70 USD og nu er spørgsmålet så :

Er der noget af det han sælger, som andre ikke har lavet, og som jeg absolut ikke kan undvære! :wink:

Har kun SSD4 trommerne so far. (Bruger nu kun ez-drums)

Medlemsavatar
Søren Dyhr
Medlem
Indlæg: 3826
Sted: Rødovre

Indlæg af Søren Dyhr »

Du ved forhåbentlig at man ikke er forpligtet til at svare på retoriske spørgsmål, især fordi man i dit spørgsmål ikke rigtigt kan se hvad det er for en beslutning som allerede har taget ...og ønsker en bekræftelse på. Så derfor lad mig linke til en artikel jeg så forleden:

https://sonicscoop.com/2014/05/29/the-m ... gineering/

--sd

Medlemsavatar
madsmac
Forum Donator
Indlæg: 976
Sted: ca. midt i udkanten

Indlæg af madsmac »

Søren Dyhr skrev:Du ved forhåbentlig at man ikke er forpligtet til at svare på retoriske spørgsmål, især fordi man i dit spørgsmål ikke rigtigt kan se hvad det er for en beslutning som allerede har taget ...og ønsker en bekræftelse på. Så derfor lad mig linke til en artikel jeg så forleden:

https://sonicscoop.com/2014/05/29/the-m ... gineering/

--sd
Det var dybt! :shock:

Jeg udtrykker mig åbenbart lidt snørklet/rodet eller hvordan det nu er! Går nok for meget alene herhjemme! :wink:

Essensen er at jeg, engang for lang tid siden, har købt SSD-trommerne, og derfor nu har fået en voucher på 70 USD.

Så når jeg nu har denne voucher, spørger jeg så om Steven Slate laver f.eks ét ekstra godt plugin der er værd at bruge voucheren på!

Er f.eks hans delay specielt værd at gå efter?

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8693
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Haha, arikklen har en vis berettigelse, men skal også tages med et vist forbehold, præcis som al anden "selv-udvikling", det gælder om at komme i mål, hvordan dette bedst sker er ret individielt tror jeg :-)

Steven Slate har tilsynladende glemt mig (SSD/Trigger)

Drejer det sig om en mail ?

Ja, delayen ligger til højebenet, har ikke prøvet den, eller søgt info endu, 99 kunne jeg ikke drømme om at gi, men måske 29 via vouche, den er vist lavet sammen med d16, som jeg umiddelbart har et godt indtryk af.

Resten af tingene relativt kedelige, tilsyneladende samlet i bundles, og så er de ultra fikseret på at man skal vælge et abonnement, hvilket irriterer mig, og aldrig kommer til at ske
Senest rettet af DUBTEMPLE man 15. jan 2018 09:19, rettet i alt 1 gang.
/Dub

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Faktisk en meget interessant artikel, men jeg vil undlade at kommentere her, for det er ikke rigtig trådens mål :)

Jeg er ikke så meget inde i, hvilke Slate Plugins, der er de vilde - Men hans nye Distressor plug er blevet rimelig rost :)
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8693
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

DUBTEMPLE skrev:Ja, delayen ligger til højebenet,...

Resten af tingene relativt kedelige, tilsyneladende samlet i bundles, og så er de ultra fikseret på at man skal vælge et abonnement, hvilket irriterer mig, og aldrig kommer til at ske
Ud over at flere plugs tilsyneladende kun fås i bundles, og ikke kan købes seperat længere , ser det ud til af flere bundles kun fås via abonnement

Verbsuite ser i hvert fald ud til IKKE at kunne købes seperat ,..

Trist udvikling ,... havde godt hørt om det ,... men troede ikke det var SÅ slemt :(

Jeg må konstatere at Slate nok er ude af billedet for mit vedkommende, (at det stopper med SSD/trigger/Virtual Mix Rack),..

Ved ikke engang om jeg gider maile dem vedrørende den udeblevne voucher

Var ellers muligvis interesseret i delay'en
/Dub

Medlemsavatar
Søren Dyhr
Medlem
Indlæg: 3826
Sted: Rødovre

Indlæg af Søren Dyhr »

Jeg ser du har både Logic X og Ableton Live - så der er ingenting du "ikke kan undvære fra Slate" ... alle de funktionaliteter han tilbyder findes givetvis allerede i det du har. Hvis du syntes at det, at du skal bygge tingene op som legoklodser dræber kreativiteten, så er det måske fordi du endnu ikke har fået "Templates" helt ind under huden endnu?

Jeg ville driste mig til at sige at det skulle du helre gøre end føle trang til at smide om dig med penge, gem det til sociale sammenhænge i stedet.

--sd

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Nu er det jo et spørgsmål om at smide om sig med penge, der ikke kan bruges andre steder.
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8693
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Bare lige en reminder til dem der overvejer at honnorer Slate med 29 usd for delayen via den famøse voucher

Delayen er som nævnt udviklet af d16 ,.. som også selv sælger den ,.. (i en version uden iLok)

http://d16.pl/repeater

Nogenlunde ens pris-sat ,.. d16 har ikke tilbud lige nu ,.. men ret ofte ,.. og op til 50 pct typisk såvidt jeg husker ,.. plus yderligere ved check out hos JRR

Så det gir nok mere mening at nappe den på den måde

15-20 Kr ekstra måske, højest, og så undgår man at have mere med Steven Slate at gøre, tror det blir på den måde for mit vedkommende, ifald,..

Måske skulle alle herudover overveje hvor meget support Slate yder fremadrettet, på singles, hvis man står uden for deres abonnenments-ordning

Bye-bye Steven !!!

(der er i DEN grad tale om penge der med fordel kan bruges ANDRE steder, selv 29 usd, derudover er der jo en del der hader iLok)
/Dub

Medlemsavatar
madsmac
Forum Donator
Indlæg: 976
Sted: ca. midt i udkanten

Indlæg af madsmac »

Tak for div indspark!

Nu blev det jo lidt til en sag om "filosofi", penge, iLok og ikke kun GAS!

Artiklen var da en lille Zen-lektion i begrænsningens kunst! (Tak til min nye guru, Søren! :wink: )

Jeg har osse kun iLok 1 så der er der så osse lukket!

Og hvad GAS' en angår må jeg bare lære at tøjle mig selv!

Så tak igen, allesammen! Money saved! :-D

Medlemsavatar
Søren Dyhr
Medlem
Indlæg: 3826
Sted: Rødovre

Indlæg af Søren Dyhr »

Smittefar skrev:Nu er det jo et spørgsmål om at smide om sig med penge, der ikke kan bruges andre steder.
Er det ikke en købsbetinget voucher?

--sd

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Jo, man kunne bruge den til at købe noget for - men kun hos Slate - Den duer ikke nede på bodegaen
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Nyt svar