Problemer med Izotope registrering og Ilok autorize

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8689
Sted: DK/SE

Problemer med Izotope registrering og Ilok autorize

Indlæg af DUBTEMPLE »

Jeg måtte kæmpe med at få deres system til at registrere Vocalsynth ,... lykkedes først efter 10-15 forsøg

Alle gange blev der skrevet at den var registreret men den røg bare ikke ind på min user account i virkeligheden

Derefter fortsatte festen med fejlmeddelelse når der blev forsøgt at autorisere til iLok

Har prøvet gentagne gange både i går og i dag ,... iLok systemet virker tilsyneladende for der er røget helt andre licenser ind

Jeg forventer intet svar på support de næste par dage grundet week-enden, skide ufedt

Er der andre der har haft lignenede bøvl ?

Kan det mon betale sig at prøve ydeligere hen over week-enden ?
Vedhæftede filer
izo prob.JPG
izo prob.JPG (51.31 KiB) Vist 229 gange
/Dub

Medlemsavatar
gs-dk
Forum Donator
Indlæg: 9676
Sted: Frederiksberg

Indlæg af gs-dk »

Er det ikke din disk, der autoriseres? Bruger de ILok mere?

Medlemsavatar
danstanley
Medlem
Indlæg: 911
Sted: Frederikshavn

Indlæg af danstanley »

Hej, Har ikke haft issues med at registrere mine installationer, bruger dog ikke ilok til Izotope. Tror da nok du skal prøve deres support selvom det er weekend.
https://24bit.dk - Cockos Reaper - Ableton Live 12 - Logic Pro X - macOS Sonoma 14.0 - Mac Mini M2 PRO

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8689
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

danstanley skrev:Hej, Har ikke haft issues med at registrere mine installationer, bruger dog ikke ilok til Izotope. Tror da nok du skal prøve deres support selvom det er weekend.
Desværre ja ,.. må hakke mig igennem på engelsk ,.. og se hvornår de gider svare
/Dub

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8689
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

gs-dk skrev:Er det ikke din disk, der autoriseres? Bruger de ILok mere?
Jeg forventer da at der er iLok support ,.. har købt det under den forudsætning

Der er da også en option for iLok under "Purchase History" ,.. det første billed jeg postede er netop fejl-meddelelsen der postes når denne bruges

Deres "Produkt Portal" har jeg også prøvet, men uanset havd der vælges i denne så gir det ikke mulighed for iLok,

Tværtimod går den bare igang med en fjendlig installation som jeg ikke har bedt om, på min internet-computer, hvilket selvfølgelig ville ende op med at den fejlagtigt autoriseres på denne, så skynte mig at afbryde, har prøvet alle muligheder

Jeg er sgu træt af Izotope, rigtig træt, jeg ville bare flytte min Licens til iLok, for at kunne installere på min DAW snarest
voc2.JPG
voc2.JPG (56.08 KiB) Vist 218 gange
voc1.JPG
voc1.JPG (117.6 KiB) Vist 218 gange
/Dub

Medlemsavatar
danstanley
Medlem
Indlæg: 911
Sted: Frederikshavn

Indlæg af danstanley »

Derfor er der også internet på mit daw :-)
https://24bit.dk - Cockos Reaper - Ableton Live 12 - Logic Pro X - macOS Sonoma 14.0 - Mac Mini M2 PRO

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35557
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Hmmm... Mine iZotope ting har intet at gøre med iLok. Men hvis de skriver som de gør, så burde det jo kunne lade sig gøre.
Jeg har ikke nærlæst alle svar. Men jeg har ikke internet fast på min computer, og det forhindrer mig ikke i at loade iZotope plugins og programmer.

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8689
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Skrev i weekenden, har her tirsdag stadig ikke hørt en lyd, de har ikke autoriseret manuelt til iLok som jeg bad om, og deres system virker stadig ikke

Tak Izotope
/Dub

Medlemsavatar
gs-dk
Forum Donator
Indlæg: 9676
Sted: Frederiksberg

Indlæg af gs-dk »

Så lige igår at de på et af mine produkter kun autoriserede på ILok, hvis produktet var fra før 2012. Ellers diskautorisation....

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8689
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Rigtigt, men denne er jo solgt til mig på de forudsætninger, alle steder står der det er muligt, incl i manualen, samt i bruger-menu,...
/Dub

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8689
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Deres video-vejledning til autorisation stinker lige så meget som deres support, og deres system der ikke virker,...

Når man ser den video viser det sig at den er lavet langt tilbage og ikke er opdateret overhovedet

Menuerne ser helt anderledes ud i dag, og autorisation er et helt andet sted osv osv

Absolut ubrugeligt, og en hån mod kunden

Havde aldrig købt hvis jeg vidste dette ventede mig
/Dub

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8689
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Endelig lykkedes det, her en lille uge efter jeg gik i gang,..

Har fået en uforbeholden undskyldning fra Izotope

Der var ganske rigtigt fejl i både det med serial-registrering,.. serial-nr i sig selv,.. og iLok autorisationen på siden,...

Og som sagt dokumentationen og vejledningen passer slet ikke, hvilket er nærmest utilgivlig sjusk og ligegyldighed

Jeg blev vejledt til en helt tredje måde ,.. step by step ,... (og uden nogen som helst forbindelse til noget andet)

Alt denne spildte tid, for både mig, og dem,... den tid får vi aldrig igen :roll:

Så meget hurtigere det havde været for alle parter, hvis tingene bare var i orden, fra dag et,..

Sikkert hundredevis med samme issue, som skal hjælpes hver gang,. det ku man have valgt at undgå,. men valgte "registrering fra helvede" istedet

Delvis invalid serial kan være en enlig svale, men alt det andet kan kun skyldes ligegyldighed, og misvedligeholdt system gennem lang tid
/Dub

Medlemsavatar
gs-dk
Forum Donator
Indlæg: 9676
Sted: Frederiksberg

Indlæg af gs-dk »

Uha ja - det kan være en træls tur - men jeg vil bare sige, at jeg har mange produkter fra firmaet og har aldrig oplevet problemer som dig. Derfor synes jeg ikke, at du helt skal afskrive dem - det kan ske mange andre steder også.

Medlemsavatar
lakris
Forum Donator
Indlæg: 3437
Sted: CPH, Denmark

Indlæg af lakris »

Jeg har heller aldrig haft problemer. Jeg må ærlig indrømme at jeg synes tit du har problemer med software firmaer :-)

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8689
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

lakris skrev:Jeg har heller aldrig haft problemer. Jeg må ærlig indrømme at jeg synes tit du har problemer med software firmaer :-)
I orden hvis du oplever mig som en idiot, eller noget, det skal du have lov til, det kan jeg leve med :-)

Jeg deler ikke din oplevelse af de hverken "tit", eller "problemer",.. men det er vel også lidt udefineret her hvad der menes med "problemer" her

Du er velkommen til at give nogle eksempler på at jeg er specielt umuligt, eller forventer mere end at lortet bare virker :-)

Kan f.eks. ikke huske jeg nogensinde har haft bøvl af den her karakter med iLok før
/Dub

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8689
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

gs-dk skrev:Uha ja - det kan være en træls tur - men jeg vil bare sige, at jeg har mange produkter fra firmaet og har aldrig oplevet problemer som dig. Derfor synes jeg ikke, at du helt skal afskrive dem - det kan ske mange andre steder også.
Tak GS ,.. det kan da ikke udelukkes jeg prøver dem senere igen ,.. :-)

Har to andre af deres ting, første gang der har været probs med dem, til gengæld blev spinaten trådt grundigt flad vedrørende dette :-)
/Dub

Medlemsavatar
lakris
Forum Donator
Indlæg: 3437
Sted: CPH, Denmark

Indlæg af lakris »

Jeg har ikke skrevet noget om idiot, men jeg husker et utal af Halion tråde :-) jeg synes bare det virker til at du er meget uheldig, ikke mere end det

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8689
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

lakris skrev:Jeg har ikke skrevet noget om idiot, men jeg husker et utal af Halion tråde :-) jeg synes bare det virker til at du er meget uheldig, ikke mere end det
Du har ret i det med Halion og Steinberg, der blev jeg godt nok også pissed :)

Ellers er jeg i det store hele tilfreds med det meste software, og vil enda sige det er blevet bedre gennem tiden, (har været med siden Atari)

Jeg prøver også at huske på at rose det jeg er specielt glad for :wink: (S1, RME, osv)
/Dub

Medlemsavatar
danstanley
Medlem
Indlæg: 911
Sted: Frederikshavn

Indlæg af danstanley »

Steinberg er nok også den eneste selskab jeg har haft problemer med og deres support i den forbindelse var absolut lig nul. Samt Steinberg har så mange steder du skal have login til så det er helt evnesvagt. .-) Men godt du fik det op at køre.
https://24bit.dk - Cockos Reaper - Ableton Live 12 - Logic Pro X - macOS Sonoma 14.0 - Mac Mini M2 PRO

Nyt svar