SSL Drumstrip 15 USD

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8693
Sted: DK/SE

SSL Drumstrip 15 USD

Indlæg af DUBTEMPLE »

I just received this in my email inbox:

For a limited time only the SSL
Duende Native Drumstrip Plug-in
is USD $15+Tax
usually $179 +Tax
This is a time limited offer that starts Mon 11th
and ends Fri Dec 15th 2017

Duende Native plug-ins are available only directly from the SSL Web Store

More about Drumstrip. Get a free demo.


Terms & Conditions:
This is a time limited offer that starts on Monday Dec 11th 2017 and
ends Fri Dec 15th 2017.

Duende Native plug-ins are available only directly from the SSL Web Store,
they are not available from SSL dealers.

Duende Native Plug-ins require a physical USB iLok 2 or 3 dongle for copy protection – an iLok is not included in the offer.

Check FAQs and System Requirements for compatibility with your system before purchase.

All prices are quoted in US Dollars and exclude Sales Tax.

The currency presented to users in the SSL web store is selected automatically according to your Internet Service Provider location - users cannot select
a different currency.

E&OE

http://www.solidstatelogic.com/studio/duende?active=8

http://store.solidstatelogic.com/catalog/3
/Dub

Medlemsavatar
stralner
Medlem
Indlæg: 1504
Sted: Nordjylland

Indlæg af stralner »

Mega billigt :-D
Cubase 11 pro

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8693
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

No-nonsense short-form manual her:

http://sslweb.solidstatelogic.com.s3.am ... _Guide.pdf

Tænker på om den er målrettet mod traditionelle trommesæt ,... eller også kan bidrage posetivt til div percussion ?

(jeg har congas, bongos, blocks, klokker, m.m. ,.. samt planlægger at lave diverse "junk-percussion" DIY herunder metal og flaske-lyde)
/Dub

Medlemsavatar
stralner
Medlem
Indlæg: 1504
Sted: Nordjylland

Indlæg af stralner »

DUBTEMPLE skrev:No-nonsense short-form manual her:

http://sslweb.solidstatelogic.com.s3.am ... _Guide.pdf

Tænker på om den er målrettet mod traditionelle trommesæt ,... eller også kan bidrage posetivt til div percussion ?

(jeg har congas, bongos, blocks, klokker, m.m. ,.. samt planlægger at lave diverse "junk-percussion" DIY herunder metal og flaske-lyde)
Teknisk er det jo en transient shaper, jeg bruger den på meget andet end blot trommesæt.
Cubase 11 pro

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8693
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Tack :-)

Vil kikke lidt mere på den, den er nok nemmere end wordbuilder, måske har jeg en chance,.. :-)
/Dub

Medlemsavatar
stralner
Medlem
Indlæg: 1504
Sted: Nordjylland

Indlæg af stralner »

DUBTEMPLE skrev:Tack :-)

Vil kikke lidt mere på den, den er nok nemmere end wordbuilder, måske har jeg en chance,.. :-)
:lol: :lol: :lol: :lol: :santa:
Cubase 11 pro

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8693
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Nu har de haft compressoren og drumstrip på tilbud inden for kort tid

Skal vi forvente yderligere ? evt hvad ?
/Dub

Medlemsavatar
gs-dk
Forum Donator
Indlæg: 9676
Sted: Frederiksberg

Indlæg af gs-dk »

Måske et update til $250:)

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8693
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

gs-dk skrev:Måske et update til $250:)
Ja, det er nok sådan det er,.. :)

Fik 2 bonus-plugs fra waves i år, besluttede mig derfor for Waves compressoren, såvidt jeg husker tog du SSL, håber så ikke jeg valgte helt "dumt"

"The Glue" , samt Waves og SSL versionen skulle vist være toppen af krænsekagen inden for denne type comp, det er alt jeg ved

Så kom det her SSL tilbud ,.. endu et ,.. og hvem ved, det er mit indtryk de måske har andet i godteposen :)

Latterligt høje priser default, ligesom waves, men på et tidspunkt passer pengene jo,...
/Dub

Medlemsavatar
gs-dk
Forum Donator
Indlæg: 9676
Sted: Frederiksberg

Indlæg af gs-dk »

DUBTEMPLE skrev:
gs-dk skrev: Fik 2 bonus-plugs fra waves i år, besluttede mig derfor for Waves compressoren, såvidt jeg husker tog du SSL, håber så ikke jeg valgte helt "dumt".
Jeg havde Waves allerede og blev lokket af prisen.....igen, igen....jeg burde i den grad have forbud mod at læse annoncer i hele november-december. Eller måske bedre deponere mit kreditkort et hemmeligt (for mig) sted.

Medlemsavatar
gs-dk
Forum Donator
Indlæg: 9676
Sted: Frederiksberg

Indlæg af gs-dk »

gs-dk skrev:
DUBTEMPLE skrev: Fik 2 bonus-plugs fra waves i år, besluttede mig derfor for Waves compressoren, såvidt jeg husker tog du SSL, håber så ikke jeg valgte helt "dumt".
Jeg havde Waves allerede og blev lokket af prisen.....igen, igen....jeg burde i den grad have forbud mod at læse annoncer i hele november-december. Eller måske bedre deponere mit kreditkort et hemmeligt (for mig) sted.[/quote]

Medlemsavatar
gs-dk
Forum Donator
Indlæg: 9676
Sted: Frederiksberg

Indlæg af gs-dk »

gs-dk skrev:
DUBTEMPLE skrev: Fik 2 bonus-plugs fra waves i år, besluttede mig derfor for Waves compressoren, såvidt jeg husker tog du SSL, håber så ikke jeg valgte helt "dumt".
Jeg havde Waves allerede og blev lokket af prisen.....igen, igen....jeg burde i den grad have forbud mod at læse annoncer i hele november-december. Eller måske bedre deponere mit kreditkort et hemmeligt (for mig) sted.[/quote]

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8693
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Yep, sådan er det :-)

Tog kun den compressor fordi jeg ikke havde nogen af de 3 nævnte klassiske typer overhovedet, og havde to "gratis" plug at vælge,..

På mit lave niveau, for "finere lyd", burde jeg sikkert bare have været glad for T-racks tingene, S1-defaults, m.m. ,.. og måske stoppet med det

SSL Drumstrip, fordi jeg ikke har noget af den type, eller noget SSL, så lidt for at prøve begge dele, trods reviews af SSL-tingene er "brogede"
/Dub

Medlemsavatar
stralner
Medlem
Indlæg: 1504
Sted: Nordjylland

Indlæg af stralner »

DUBTEMPLE skrev:Yep, sådan er det :-)

Tog kun den compressor fordi jeg ikke havde nogen af de 3 nævnte klassiske typer overhovedet, og havde to "gratis" plug at vælge,..

På mit lave niveau, for "finere lyd", burde jeg sikkert bare have været glad for T-racks tingene, S1-defaults, m.m. ,.. og måske stoppet med det

SSL Drumstrip, fordi jeg ikke har noget af den type, eller noget SSL, så lidt for at prøve begge dele, trods reviews af SSL-tingene er "brogede"
Jeg ville passe på de reviews, SLL duende plug-ins har ikke indbygget analog noice eller andet saturation. Derfor er det komplet idioti at sammenligne med plug-ins der har. Duende har X-saturator har den opgave og gør det super. Den fremhæver hvad som helst blot ved sin tilstedværelse. X-comp har Valve distortion som det eneste plug-in med distortion :)

Men det er jo sagt så mange gange før... der er alt for meget vrøvl på youtube :wink:
Cubase 11 pro

Medlemsavatar
mik_c
Medlem
Indlæg: 974
Sted: Vesterbro

Indlæg af mik_c »

Jeg var ret glad for dette plugin da jeg havde det til min hardware SSL duende ... var helt klart et af mine farvoritter i pakken.

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8693
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Tak igen, for feed-back, har købt det,.... for at prøve noget SSL, fordi jeg har en del trommer og perc at arbejde med, og fordi at plug samt documentation ser gennemarbejdet og "nemt" ud, altså det ligner noget jeg kan få resultater med, uden at blive langhåret først :-)
/Dub

Medlemsavatar
metal
Medlem
Indlæg: 946
Sted: Midtjylland

Indlæg af metal »

Jeg frygter lidt mig selv.. jeg har nu modstået adskillige no-brainer tilbud over den sidste måneds tid. Og det mystiske er at jeg faktisk har fået lavet 3 nye tracks i den samme tid - og jeg følte på intet tidspunkt at der var noget effekt eller lyd-plugin der manglede i processen... har jeg mon nået mætningspunktet? Kan jeg virkelig se frem til en GAS-fri produktiv periode?!?! Skræmmende!!

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8693
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

metal skrev:Jeg frygter lidt mig selv.. jeg har nu modstået adskillige no-brainer tilbud over den sidste måneds tid. Og det mystiske er at jeg faktisk har fået lavet 3 nye tracks i den samme tid - og jeg følte på intet tidspunkt at der var noget effekt eller lyd-plugin der manglede i processen... har jeg mon nået mætningspunktet? Kan jeg virkelig se frem til en GAS-fri produktiv periode?!?! Skræmmende!!
Det er sgu da cool, hatten af for det :-)

Mange af disse ting er jo ligegyldige, selv om nyt legetøj er fint

Nu f.eks. denne ssl-compressor med kult status, jeg tør væde på at en god producer i en given situation kan få et fint resultat på bundlinien med f.eks. bare en af de gamle kompressorer fra T-racks pakken el.l. Så godt så slutbrugeren i hvert fald ikke kan skelne

Lidt lige som en dygtig guitarist også kan få noget fint ud af en næsten hvilken som helst guitar

Ja, fokus er nok forkert, alt for tit,...
/Dub

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8693
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Et stabilt arbejdsmiljø, workflow, og at kende det man HAR, samt dyrke fokus, er nok vejen frem hvis der skal præsteres på bundlinien og ikke bare leges
/Dub

Medlemsavatar
gs-dk
Forum Donator
Indlæg: 9676
Sted: Frederiksberg

Indlæg af gs-dk »

Hov hov - nu skal du ikke fjerne min GAS:)

Medlemsavatar
stralner
Medlem
Indlæg: 1504
Sted: Nordjylland

Indlæg af stralner »

DUBTEMPLE skrev:
metal skrev:Jeg frygter lidt mig selv.. jeg har nu modstået adskillige no-brainer tilbud over den sidste måneds tid. Og det mystiske er at jeg faktisk har fået lavet 3 nye tracks i den samme tid - og jeg følte på intet tidspunkt at der var noget effekt eller lyd-plugin der manglede i processen... har jeg mon nået mætningspunktet? Kan jeg virkelig se frem til en GAS-fri produktiv periode?!?! Skræmmende!!
Det er sgu da cool, hatten af for det :-)

Mange af disse ting er jo ligegyldige, selv om nyt legetøj er fint

Nu f.eks. denne ssl-compressor med kult status, jeg tør væde på at en god producer i en given situation kan få et fint resultat på bundlinien med f.eks. bare en af de gamle kompressorer fra T-racks pakken el.l. Så godt så slutbrugeren i hvert fald ikke kan skelne

Lidt lige som en dygtig guitarist også kan få noget fint ud af en næsten hvilken som helst guitar

Ja, fokus er nok forkert, alt for tit,...
Nu bruger jeg samtlige Duende produkter hver dag. Og jeg vil påstå at jeg ikke kan opnå samme resultat med andre produkter. Måske noget der ligner, men klart ikke det samme. Og blot for at gøre det klar, så vil jeg skide på navn og company. Det er lyden der tæller, dernæst workflow :wink:
Cubase 11 pro

Medlemsavatar
stralner
Medlem
Indlæg: 1504
Sted: Nordjylland

Indlæg af stralner »

DUBTEMPLE skrev:Et stabilt arbejdsmiljø, workflow, og at kende det man HAR, samt dyrke fokus, er nok vejen frem hvis der skal præsteres på bundlinien og ikke bare leges
Fuldstændig enig :-D
Cubase 11 pro

Nyt svar