UAD/Apollo - Generel tråd omkring plugins, sammenligninger med native, tilbud, rabatkoder osv.

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Brugeravatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Lydmaskinist
Sted: Hørsholm

UAD/Apollo - Generel tråd omkring plugins, sammenligninger med native, tilbud, rabatkoder osv.

Indlæg Skrevet: 7. dec 2017, 14:25

Generel tråd til diskussion af UAD plugins. Post nyheder om software-opdateringer i "UAD/Apollo Update tråden":
viewtopic.php?f=1&t=61077
Brugeravatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Lydmaskinist

Re: UAD/Apollo - Generel tråd omkring plugins, sammenligninger med native, tilbud, rabatkoder osv.

Indlæg Skrevet: 1. mar 2018, 23:51

Har fået voucheren fra deres årlige brugerundersøgelse. Sammenlagt med March Madness 50€ kode har jeg så for 75€ vouchers, så det bliver nok til en opdatering af Moog filteret i denne måned for mit vedkommende. Det skal lige prøves af, og nok prøves op imod Arturias gratis Minimoog filter, men jeg skal blive negativt overrasket hvis ikke UA skal ha' lidt penge i kassen herfra.
Brugeravatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Lydmaskinist

Re: UAD/Apollo - Generel tråd omkring plugins, sammenligninger med native, tilbud, rabatkoder osv.

Indlæg Skrevet: 1. apr 2018, 02:49

Lige købt for 24€, og sparet 75€ ved brug af 2 vouchers. Så sender de sørme en ny 25€ voucher som tak for købet. De må være sultne. :)
Så måske er det et tip, hvis man har faste beløb som vouchers, så kan det være man kan score ekstra rabat ved at foretage flere køb istedet for at samle det hele i ét køb.
Brugeravatar
gs-dk
Forum Donator
Forum Donator
Sted: Frederiksberg

Indlæg Skrevet: 1. apr 2018, 07:37

Jeg har droppet at købe flere UAD plugin nu. Jeg er træt af, at de er bundet til hardware uden mulighed for at sælge. Ligeledes gør de bounce for langsomme.
Jeg har, hvad jeg behøver og bruger dem nu kun til at tracke igennem.
Brugeravatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Lydmaskinist

Indlæg Skrevet: 1. apr 2018, 13:03

gs-dk skrev:Jeg har droppet at købe flere UAD plugin nu. Jeg er træt af, at de er bundet til hardware uden mulighed for at sælge. Ligeledes gør de bounce for langsomme.
Jeg har, hvad jeg behøver og bruger dem nu kun til at tracke igennem.

Jeg er delvist enig. Har brugt det over de sidste 12 år, så er vant til det. Samtidigt har jeg ikke brug for en mobil løsning.

Jeg fik lige tjekket mine køb gennem tiden hos Universal Audio. Med dags-kursen på dollaren (som med garanti har været noget højere) har jeg købt for over 18.000 kr i plugins til UAD kort.

Tilbage til "Computer & Software"