AIR Music Tech Loom 2

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Medlemsavatar
Christoffer I. N.  
Lydmaskinist
Indlæg: 35560
Sted: Hørsholm

AIR Music Tech Loom 2

Indlæg af Christoffer I. N. »

Man kan i en udefineret begrænset periode opgradere fra Loom 1 for 50$. Man skal bare sende dem en mail............ Kæft det er et dumt system.

Der er nogle nye moduler og interessante features.
http://www.airmusictech.com/product/loo ... eDWcmesXmg

Medlemsavatar
lakris
Forum Donator
Indlæg: 3437
Sted: CPH, Denmark

Indlæg af lakris »

Får du overhovedet brugt 1'ern? Jeg kan huske jeg kiggede på den til bla vocoder brug, men nåede aldrig til at købe den

Medlemsavatar
Christoffer I. N.  
Lydmaskinist
Indlæg: 35560
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Jeg synes den er mega fed til synth percussion. Og meget oplagt til spøjse FX spor. Men det er bestemt ikke en synth der er lige brugbar for alle.

Medlemsavatar
stralner
Medlem
Indlæg: 1504
Sted: Nordjylland

Indlæg af stralner »

Christoffer I. N. skrev:Jeg synes den er mega fed til synth percussion. Og meget oplagt til spøjse FX spor. Men det er bestemt ikke en synth der er lige brugbar for alle.
Jeg bruger Loom en del, den er dejlig clean og kan satme skære igennem et mix skal jeg love for. Er ikke sikker på jeg opgrader, for jeg har rigeligt i det jeg har. Men har man ikke det vilde sortiment er det ikke en dårlig ide at opgrader. Den synth er vildt undervurderet :censored:
Cubase 11 pro

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Den er så fed.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Medlemsavatar
stralner
Medlem
Indlæg: 1504
Sted: Nordjylland

Indlæg af stralner »

SustainerPlayer skrev:Den er så fed.


Sent from my iPhone using Tapatalk
He ja, jeg lavede noget med den forleden faktisk med en ordentlig røvfuld Ohmicide, damn :wink:
Cubase 11 pro

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Kan også erhverves via https://www.pluginboutique.com/products/3855


Sent from my iPhone using Tapatalk

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Det er i øvrigt frem til 1. December


Sent from my iPhone using Tapatalk

Medlemsavatar
Christoffer I. N.  
Lydmaskinist
Indlæg: 35560
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Tak! :)

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8693
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

On topic ,.. AIR er inde og kommentere her:

https://www.kvraudio.com/forum/viewtopi ... 1&t=492663
/Dub

Medlemsavatar
stralner
Medlem
Indlæg: 1504
Sted: Nordjylland

Indlæg af stralner »

DUBTEMPLE skrev:On topic ,.. AIR er inde og kommentere her:

https://www.kvraudio.com/forum/viewtopi ... 1&t=492663
Sgu ikke nemt at gøre folk tilfredse hva :shock: Det værste er at folk ikke læser data og manual, det er jo tydeligt!!!
Cubase 11 pro

Medlemsavatar
Christoffer I. N.  
Lydmaskinist
Indlæg: 35560
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Tak for linket! :)
Fedt at de fortsætter support af 1'eren/nu kaldet Classic.

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8693
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Det var da så lidt ,... unødvendigt meget brok i tråden, ja, men også værdifuld information :)

Selv ku jeg ikke drømme om at brokke mig over min total-bundle som vist nok står mig i 500 kr ,.. måske de bedste penge nogensinde givet ud !!!

På den anden side, prisen på updaten er ude af proportion, især da det kun er en introduktions-pris,...

EvilDragon f.eks. kender jeg som en der kun fremfører kritik når der er kaldt på den, og han husker i øvrigt også at iføre sig den positive kasket ganske ofte, er grundlæggende enig med ham,..

Som bundle-ejer er jeg mest interesseret i en mulighed for af opdatere hele bundlen, hvis de laver rewrite med ny GUI til alle, og ofre til en god pris af få alle sammen moderniseret og gjort scalerbare fremadrettet, klarer mig nok med Loom 1, som jeg iøvrigt endu ikke bruger :-)

Jeg skulle blive MEGET afhængig af et enkelt program for at give 50-100 pct af hele bundle-prisen for en begrænset update, så bliver det sgu en dyr bundle før vi er hele vejen rundt :-)

Men måske er lige netop dette filosofien ved at forære den forældede men gode bundle bort til næsten ingen penge, når først folk er blevet hooked på et eller to af programmerne, så håber de måske at folk punger premium ud for update af de enkelt-programmer de bruger mest,..

Det bliver så antageligt UDEN mig, da prisen på denne upgrade IMHO ikke er rimelig , for hvad den er,... (så satser bare på bundlen uden updates)

Hvad små grafiske brugerflader angår, så er det jo et problem i mange gamle programmer,... så:

Overvejer, af samme grund, at supplere min kommende 43" skærm, (kørt med 4K), med en ekstra lavopløst skærm, HVIS denne skærm vil kunne indrages i skrivebordet på en sådan måde at "små" plugs kan placers i denne, ved ikke om dette kan lade sig gøre,.. (W10, studio one 3, GTX950)

Mon dette lader sig gøre ???
/Dub

Medlemsavatar
stralner
Medlem
Indlæg: 1504
Sted: Nordjylland

Indlæg af stralner »

DUBTEMPLE skrev:Det var da så lidt ,... unødvendigt meget brok i tråden, ja, men også værdifuld information :)

Selv ku jeg ikke drømme om at brokke mig over min total-bundle som vist nok står mig i 500 kr ,.. måske de bedste penge nogensinde givet ud !!!

På den anden side, prisen på updaten er ude af proportion, især da det kun er en introduktions-pris,...

EvilDragon f.eks. kender jeg som en der kun fremfører kritik når der er kaldt på den, og han husker i øvrigt også at iføre sig den positive kasket ganske ofte, er grundlæggende enig med ham,..

Som bundle-ejer er jeg mest interesseret i en mulighed for af opdatere hele bundlen, hvis de laver rewrite med ny GUI til alle, og ofre til en god pris af få alle sammen moderniseret og gjort scalerbare fremadrettet, klarer mig nok med Loom 1, som jeg iøvrigt endu ikke bruger :-)

Jeg skulle blive MEGET afhængig af et enkelt program for at give 50-100 pct af hele bundle-prisen for en begrænset update, så bliver det sgu en dyr bundle før vi er hele vejen rundt :-)

Men måske er lige netop dette filosofien ved at forære den forældede men gode bundle bort til næsten ingen penge, når først folk er blevet hooked på et eller to af programmerne, så håber de måske at folk punger premium ud for update af de enkelt-programmer de bruger mest,..

Det bliver så antageligt UDEN mig, da prisen på denne upgrade IMHO ikke er rimelig , for hvad den er,... (så satser bare på bundlen uden updates)

Hvad små grafiske brugerflader angår, så er det jo et problem i mange gamle programmer,... så:

Overvejer, af samme grund, at supplere min kommende 43" skærm, (kørt med 4K), med en ekstra lavopløst skærm, HVIS denne skærm vil kunne indrages i skrivebordet på en sådan måde at "små" plugs kan placers i denne, ved ikke om dette kan lade sig gøre,.. (W10, studio one 3, GTX950)

Mon dette lader sig gøre ???
Prøv lige at tænke over det en gang. 500 nye patches Hvor får vi så mange patches til nogen Vst for kun 300,- ???? Og så software opdateringen ved siden af som jo reelt er en stor forbedring. Det koster altså at lave disse ting, så lige meget hvad produktet er købt til vil jeg da stadig mene at det er billigt og pengene værd for dem der faktisk bruger produktet. Det er altså små penge vi taler om her!
Cubase 11 pro

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8693
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Det er nok fulstændigt individuelt hvad man "føler" de updates er værd, tiden vil vise om de må sænke prisen, men det kunne ligne dem ;-)

Det er iøvrigt AIR selv der har skabt et "billig-image", grundigt, og gennem lang tid,... med priser nede i et helt andet leje

Upgraden kører såvidt jeg læser tektsten kun midlertidig, så den reele "upgrade-pris" er 99 USD, det er den jeg forholder mig til

For 99 USD er vi oppe i en størrelse hvor der fås "meget andet", både upgrades, og hele programmer,...

Jeg er ikke sikker på at de 500 nye patches er noget folk har sukket efter, stor polyfoni er derimod øverst på ønskelisten, uindfriet

Lad os se, som sagt, nu prøver de nok at forny programmerne enkeltvis, til en ny premiumpris på f.eks. 99 USD pr stk (ca det samme som bundlen)

Dem der ikke kan undvære betaler denne premium, men snart ser vi dem nok nede i et andet prisleje, det er mit gæt

Mit ønske om at se hele bundlen upgraderet er nok urealistisk, jeg er ikke sikker på de giver alle programmerne en overhaling

Har en fornemmelse af at Structure, Riser, Expand, Hybrid, Vacuum,... nok er dem der bliver mest aktuelle her

Expand og Vacuum er jeg pt rigtig glad for

Bliver updates, eller ekstra lav-opløst skærm, ikke mulig på en fornuftig måde, så vil instrumenterne ende på en slave-maskine sammen
med lignende gamle programmer, f.eks. ønsker jeg hele linien af de gamle sampletank instrumenter opsat således, dem er jeg også glad for stadig, modsat den nye Sampletank3 der var spild af penge, men grafikken er fücking lille på meget af det gamle stuff,... :)
/Dub

Medlemsavatar
Christoffer I. N.  
Lydmaskinist
Indlæg: 35560
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Har fået denne mail:

Dear Loom Classic owner,

This email has been delivered to you by DontCrack in association with our partner AIR Music Technology.

Air Music Tech have been working very hard on improving the “Loom” virtual instrument over the past year. Now the results of their efforts has been released...

The New Loom II now comes with over 50 great new features including the expansion to 8 Voices, 4 powerful new modules, 500 great new patches and much more…

The Loom II upgrade is available to you now for ONLY $49.99 (until April 9th)

But wait, there’s more… You’ll also receive the Tapestry and Touch Loops AIR Expansion Packs absolutely FREE!

Enjoy!

The DontCrack Team

Nyt svar