Ny Slate FG-Stress

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Medlemsavatar
stralner
Medlem
Indlæg: 1504
Sted: Nordjylland

Ny Slate FG-Stress

Indlæg af stralner »

Nyhed fra Slate digital...den sparker altså røv, det gør den :clap:

Link: http://slatedigital.com/fg-stress/#buynow
Vedhæftede filer
FG-Stress.png
FG-Stress.png (663.25 KiB) Vist 237 gange
Cubase 11 pro

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35560
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Nu ved jeg godt at ELI's egen Arousor ikke er ment som en én til én plugin emulering af Distressor, men det kunne være fedt med en sammenligning af Arousor og FG-Stress. Og evt. Sly-Fi udgaven, og SKNote. Og hvad der ellers findes af Distressor-inspirerede plugins.

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35560
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Nå de mener det åbenbart seriøst, når de har dedikeret en hel side til sammenligning mellem hardware og software.
http://slatedigital.com/fg-stress-audio-comparisons/

Medlemsavatar
stralner
Medlem
Indlæg: 1504
Sted: Nordjylland

Indlæg af stralner »

Christoffer I. N. skrev:Nu ved jeg godt at ELI's egen Arousor ikke er ment som en én til én plugin emulering af Distressor, men det kunne være fedt med en sammenligning af Arousor og FG-Stress. Og evt. Sly-Fi udgaven, og SKNote. Og hvad der ellers findes af Distressor-inspirerede plugins.
Jeg forstår godt hvad du mener, men de der shootouts på youtube er bare ikke seriøse. Mit råd er at hente demo på dem og lave den selv, det gør jeg ind i mellem og det er absolut en god ide for når du i forvejen kender materialet du arbejder på kan du hurtigt bedømme om det er en forbedring eller ej. Og om hvor vidt hvert plug-in kommer tæt på originalen , ja det er jeg lidt mere end bare lige glad med så længe det lyder lige så godt eller bedre :wink:
Cubase 11 pro

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35560
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Ja klart, enig. Jeg aner heller ikke hvordan en hardware 1176'er lyder, jeg bruger UAD Rev A når det skal tortureres, og UAD AE når jeg skal bruge en mere clean udgave.
Men her med distressors er det da efterhånden blevet muligt, at samle nogle plugins, der på papiret gerne vil efterligne hardwaren, og teste dem op mod hinanden.

Medlemsavatar
stralner
Medlem
Indlæg: 1504
Sted: Nordjylland

Indlæg af stralner »

Christoffer I. N. skrev:Ja klart, enig. Jeg aner heller ikke hvordan en hardware 1176'er lyder, jeg bruger UAD Rev A når det skal tortureres, og UAD AE når jeg skal bruge en mere clean udgave.
Men her med distressors er det da efterhånden blevet muligt, at samle nogle plugins, der på papiret gerne vil efterligne hardwaren, og teste dem op mod hinanden.
Prøv lige den Nuke setting...lyder fandme lækker.. 8-)
Cubase 11 pro

Default avatar
the songcabinet
Forum Donator
Indlæg: 1119

Indlæg af the songcabinet »

Oook, nu bliver jeg interesseret i Slate!

Nyt svar