stralner skrev:Jeg kender flere der har haft det, som du beskriver det her. Du bliver nødt til at starte enkelt og konstruktivt. Det vil tage tid at komme rundt i og forstå alle de features og muligheder du har. Programmet fejler ikke noget og er et super stykke værktøj lige som Groveagent 4 og andre.
Hvis du vil have noget ud af det, bør du simpelthen holde fokus på dit drum set og de midi du sender til det. Routings og fx. Og lad være med at lave andet i den process. Og det her med ikke at benytte ext outputs er en rigtig dårlig vane. Jeg vil påstå at du faktisk kan få hvad som helst du ønsker ud af det her. Men du skal nok være ret dedikeret for at få det ud af det du forventer i et par dage.
Lad være med at give op 
Tak for pep-talken ,.. og posetiviteten

Er ikke ved at tømme pille-glasset

handler vel dybest set om at vælge, og dermed fra-vælge, sidtnævnte har jeg været for dårlig til.
Når det har været sådan i en årrække så kommer "de lange knives nat uværgeligt", hvor der må sorters ud,.... ellers tabes alt på gulvet.
Well, nu HAR jeg version 2, gider ikke at sælge, så trods den fylder URIMELIGT meget af min dyrebare plads, i forhold til hvad jeg forventer,
får den en plads i mit nye system hvor jeg rigger mine harddiske lige nu,... (den skal sgu være glad for at få 10 pct af min 2TB SSHD disk)
Du har ret, skal jeg bruge skidtet skal det være så begrænset så muligt, 0g vil nok prøve at lave en fast routing, så kun DAW-mixer bruges.