MCDSP plugins se jer lige for :-)

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Medlemsavatar
stralner
Medlem
Indlæg: 1504
Sted: Nordjylland

MCDSP plugins se jer lige for :-)

Indlæg af stralner »

Var lige ved at hjælpe en dygtig knægt med at finde nogle gode plugins og da han jo ikke har mange penge ville et subscription måske være det bedste hvilket hans forældre også mente at det var. Jeg anbefalede MCdsp og Slate digital, jeg mener de har nogle rigtig gode plugins. Da jeg var ved at hjælpe ham med det kunne man se at han kan tegne et subscription på 12 mdr. til 14.99 dollars pr. mdr. hvilket ser fint ud for ham. MEN når så du kommer længere får man oplyst at han får rabt på 50% hvilket jo er fedt... bortset fra at det dækker over en pris på 29.99 dollars pr. mdr. med 50% rabat i kun 6 mdr. hvilket jo så faktisk kun er 25% rabat på en pris som man kunne mistolke som om den var fast på 14.99 dollar pr. mdr.

Det er misvisende og sindsygt dårlig markedesføring, så blot til orientering hvis du overvejer disse plugins :redcard:
Cubase 11 pro

Medlemsavatar
raoul
Medlem
Indlæg: 2126

Indlæg af raoul »

lyder mærkeligt.
er det mcdsp du mener ? for slate skulle være cool nok.

ps. han skal vel ikke have begge pakker ?

Medlemsavatar
stralner
Medlem
Indlæg: 1504
Sted: Nordjylland

Indlæg af stralner »

Ja det er Mcdsp og ja Slate er okay. Slate og Mcdsp er gode til forskellige opgaver og i kombination. Heldigvis har jeg betalt for mine Mcdsp plugins for var jeg stødt på den her slags fik de fingeren alene på grund af det her!!!
Cubase 11 pro

Nyt svar