Logic Pro X 10.3.2 er ude ..

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Medlemsavatar
Rosenfeldt
Forum Donator
Indlæg: 2938
Sted: Hørsholm

Logic Pro X 10.3.2 er ude ..

Indlæg af Rosenfeldt »

Info..

. Inkluderer 3 Drummers, som spiller pa slagtoj inden for Pop, Sangskriver og Latin
. Der kan fojes nye Drummer—slojfer til din sang, og du kan derefter tilpasse dem med betjeningsmulighederne
. Et lydomrades tonehojde kan nu transponeres eller finjusteres
. Den grafiske brugergraenseflades svartider er forbedret
. Alchemy inkluderer en automatisk funktion til taktjustering, sa morfing forbedres
. Nye additive effekter i Alchemy udvider mulighederne for filtrering og modulering af lyd
. Laengden pa individuelle trin i tilbehoret Arpeggiator kan justeres
. Lydstyrkeautomation nulstilles som forventet, nér en cyklus starter pa ny
. Kort latenstidsfunktion virker som forventet ved udgéende lyd fra hardware over Output 1—2

Introduceret i version 10.3.1

. Loser problemer, der kunne fa omrader til at reagere uventet, nér de blev flyttet
. Loser et problem, hvor omréder pa passive sporalternativer ikke kunne slettes
. Globale redigeringer, som klipper eller indsaetter tid, anvendes nu ogsé pa passive sporalternativer
. Projekter, der bruger andre samplingfrekvenser end 44,1 kHz, kan nu deles med GarageBand til iOS

Introduceret i version 10.3

Understøttelse af Touch Bar pa MacBook Pro

. Se hele dit projekt pa en gang, og naviger med "touch” i tidslinjeoversigten
. Juster Smart Controls pa det valgte spor for at finjustere lyden i instrumenter og effekter
. Spil pa og optag softwareinstrumenter vha. et keyboard med klavertaster eller skalafunktion
. Start trommesaet for at skabe rytmer, samtidig med at du har kontrol over anslagsfolsomhed og gentagelse af noder
. Fa adgang til dine yndlingsgenveje vha. et saet tastkommandoer, der kan tilpasses

Opdateret graenseflade

. Lysere graenseflade forbedrer laesevenligheden under forskellige lysforhold
. Udvidet farvepalet tilbyder 24 flere farver til maerkning af dine omréder, spor og noder
. Med vandret automatisk zoom kan du opbevare alt inden for synsvidde
. Nyt design til redigering af omréder viser bolgeform for hele lydarkivet under tilpasning

Lydproduktion

. Med Track Alternatives kan du oprette og skifte mellem forskellige spillelister med omrader og redigeringer pa et spor
. Gengiv alle kombinationer af effekttilbehor til et udvalg af lyd vha. Selection—based Processing
. Komplet stereopanorering giver storre kontrol og diskret behandling af stereosignaler
. Anvend udtoning pa flere omrader ad gangen
. 64 bit ”summing engine“
. Brug 192 ekstra busser

Ekstra funktioner

. Med kommandoen Share to GarageBand kan du eksternt foje nye spor til dit Logic—projekt fra din iPhone eller iPad via iCloud
. MIDI—tilbehor kan bruges til kreativ betjening af tilbehorsparametre
. Tildel softwareinstrumenter direkte som ”sidechain"—kilder
. Importer Music XML-arkiver

Medlemsavatar
david mondrup
Lydmaskinist
Indlæg: 12759
Sted: Århus

Indlæg af david mondrup »

Jeg elsker deres håbløse oversættelse og Garagebandificering af udtrykkene i omtalen af updaten :-D Installerer nu ...
David Mondrup
www.monsdrum.com Engelsholm Højskole
For at værne om ytringsfriheden, råber jeg røvhul efter naboen (Peter Poulsen)

Medlemsavatar
Rosenfeldt
Forum Donator
Indlæg: 2938
Sted: Hørsholm

Indlæg af Rosenfeldt »

david mondrup skrev:Jeg elsker deres håbløse oversættelse og Garagebandificering af udtrykkene i omtalen af updaten :-D Installerer nu ...
Ja! Jeg var desværre så dovnen, at jeg udlod oversættelse/rettelser i teksten.. [emoji16]


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37672
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

Argh crap, det er en bug. Saksen vælger sig nu af sig selv ved en fejl i mit setup hvis jeg går ind i FabFilter Pro-Q og indtaster -1 i gain og trykker enter.

Det sker også ved andre plug-in interaktioner, meget mystisk.

Default avatar
garcia
Medlem
Indlæg: 7101
Sted: Hjallerup

Indlæg af garcia »

Spændende. Ved at hente :)
Deaktiveret

Nyt svar