Spire synth

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Kruse32
Gearslæber
Gearslæber

Spire synth

Indlæg Skrevet: 21. apr 2017, 10:37

Hej alle i dygtige mennesker herinde.

Er der en som kan fortælle mig hvordan man laver en mappe i spire til lydbanke, således at man kan se den/mappe i spire der hvor man vælger lydbank.?

Jeg ved godt hvordan man importerer en lydbank, men har købt nogle "collection-presets", og vil gerne ligge alle disse (19 lydbanke) i en samlet mappe i spire, da jeg synes at det bliver for rodet at se på når der skal vælges bank i spire.

Jeg har prøvet at ligge en mappe ind i mappen/roden hvor spire henter sine banke, men kan ikke se den når jeg åbner Spire.?

Har prøvet at lede på nettet for løsning, men kan ikke finde noget med dette.
Har på fornemmelsen at det ikke kan lade sig gøre.

Har du løsningen, så smid gerne et link.

Mvh Kruse ;-)
Brugeravatar
stralner
Executive Producer
Executive Producer
Sted: Nordjylland

Re: Spire synth

Indlæg Skrevet: 22. apr 2017, 11:33

Hvis man kan har jeg ikke fundet ud af det, bankerne vises fra en folder og tror faktisk heller ikke det er muligt andet. Men jeg har heller ikke brug for det specielt, men kan godt lide mere orden i tingene. Men vælger du select øverst i vestre side frem for at vælge patchi menuen har du nu et ret godt overblik dine banker. :)
Cubase 9.0 pro
Kruse32
Gearslæber
Gearslæber

Re: Spire synth

Indlæg Skrevet: 22. apr 2017, 12:22

Ok. Tænkte det nok.
Jeg har bare importeret alle mine lydbanker, så de fremstår i select bank.
Og når jeg nu med jævne mellemrum køber nye banker, som regel med mange forskellige i en samlet pakke, ville det være rart med et ordentligt overblik over hvilke man allerede har anskaffet på et tidligere tidspunkt.
Men ihvertfald, så tak for svar. ;-)

Tilbage til "Computer & Software"