Løst. Halion 6 - i Logic X

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Brugeravatar
gs-dk
Forum Donator
Forum Donator
Sted: Frederiksberg

Løst. Halion 6 - i Logic X

Indlæg Skrevet: 18. mar 2017, 18:58

Jeg har anskaffet mig Halion 6 og vil bruge softwaren i Logic X. Jeg får en besked om, at softwaren "ikke kan åbnes". Når jeg går ind i AU instrumenterne er Halion under ikke autoriserede instrumenter, men virker trods alt.

Jeg skrev på Steinbergs Forum omkring emnet - men det blev fjernet af moderatorerne......mærkelig stil.

Når jeg går ind i AU valideringssoftwaren får jeg flg. besked

Hal 1.tiff
Hal 1.tiff (57.94 KiB) Vist 157 gange

Nogen der har et forslag til løsning - og ja - jeg har geninstalleret tre gange:)
Senest rettet af gs-dk 19. mar 2017, 00:53, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
SLL
Forum Donator
Forum Donator
Sted: DK

Re: Halion 6 - i Logic X

Indlæg Skrevet: 19. mar 2017, 00:44

Kan du ikke køre en AU re-scan af Halion i Logics AU manager? Det virker som om, at det er init testen som ikke er gennemført.

SLL
Brugeravatar
gs-dk
Forum Donator
Forum Donator
Sted: Frederiksberg

Re: Halion 6 - i Logic X

Indlæg Skrevet: 19. mar 2017, 00:53

Tak for det gode råd. Jeg havde gjort det - men bare for at være på den sikre side prøvede jeg et par gange igen uden held, men pludselig 3. gang var der bid..... meget underligt. Nu virker det......1000 tak!
Brugeravatar
stralner
Executive Producer
Executive Producer
Sted: Nordjylland

Re: Løst. Halion 6 - i Logic X

Indlæg Skrevet: 19. mar 2017, 12:24

gs-dk skrev:Jeg har anskaffet mig Halion 6 og vil bruge softwaren i Logic X. Jeg får en besked om, at softwaren "ikke kan åbnes". Når jeg går ind i AU instrumenterne er Halion under ikke autoriserede instrumenter, men virker trods alt.

Jeg skrev på Steinbergs Forum omkring emnet - men det blev fjernet af moderatorerne......mærkelig stil.

Når jeg går ind i AU valideringssoftwaren får jeg flg. besked

Hal 1.tiff

Nogen der har et forslag til løsning - og ja - jeg har geninstalleret tre gange:)

Hvis du har postet under bugs så skal din post godkendes af en moderator. Den kommer på så snart de kommer til den!!!!

Tillykke med Halion, håber du vil smide et par tanker om den til de andre i Halion tråden :-D
Cubase 9.0 pro

Tilbage til "Computer & Software"