Motu forhandlere

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Medlemsavatar
bogh
Forum Donator
Indlæg: 674
Sted: Where the sun don't shine

Motu forhandlere

Indlæg af bogh »

Det ser ud til at hverken 4sound eller Cyberfarm forhandler Motu produkter længere.
Hvor kan man købe Motu nu om dage? Skal man syd for grænsen?

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Thomann tænker jeg har det.
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
donnievandango
Medlem
Indlæg: 497
Sted: Fyn

Indlæg af donnievandango »

Det har de:)

Medlemsavatar
Morten B
Forum Donator
Indlæg: 6613
Sted: Søvind

Indlæg af Morten B »

Hvad skal du bruge? :)

Medlemsavatar
bogh
Forum Donator
Indlæg: 674
Sted: Where the sun don't shine

Indlæg af bogh »

Desværre døde mit lydkort forleden. Jeg har haft et Motu 828 mkII siden 2004 eller 2005 (købt i Dansk Audioteknik). Så jeg har kigget mig lidt om efter en erstatning.
Jeg er faldet over det nye Motu Track16, og den har lige præcis alt det, som jeg er på udkig efter. In/out er perfekt til mig, og så tiltaler det mig også meget med et desktop interface, som kan overflødiggøre den lille desktop-mixer, som jeg har stående.
Jeg har set det ved Thomann, men jeg havde håbet på at kunne komme i en butik og se på det - helst i Århus området.

Medlemsavatar
Nicolai
Forum Donator
Indlæg: 2680
Sted: Vejle

Indlæg af Nicolai »

Jeg har lidt mislyde fra én af mine 2408'ere. Fik at vide af MOTU at de ikke engang havde en skandinavisk distributør. "Det kan slet ikke betale sig når vi har en kæmpe forhandler i Tyskland"!?! Jeg har siden kommunikeret med både den tyske og hollandske distributør men endnu ikke taget mig sammen til at få den sendt til dem....
[size=85]Jupiter: 8, 6, 4, MKS-80, 8000
Juno: 60, 106, MKS-50
JX: 10, 8p, 3p, MKS-30
JD: 800, 990 Vintage
D: 50, 550
JV: 2080, 1080, 880, 80
SH: 1, 1000, 2000
V-synth, FantomG7
(OB-8, Moog Voyager, Prophet-600, Trident2, PolySix, MS-20m, NordLead2, Virus osv osv)[/size]

Medlemsavatar
bogh
Forum Donator
Indlæg: 674
Sted: Where the sun don't shine

Indlæg af bogh »

Nicolai skrev:Jeg har lidt mislyde fra én af mine 2408'ere. Fik at vide af MOTU at de ikke engang havde en skandinavisk distributør. "Det kan slet ikke betale sig når vi har en kæmpe forhandler i Tyskland"!?! Jeg har siden kommunikeret med både den tyske og hollandske distributør men endnu ikke taget mig sammen til at få den sendt til dem....
OK, det var da et klart svar.
Så bliver det vel Thomann - hvis det altså ender med Track16. Jeg kigger nok lidt videre på, hvad der ellers er kommet på markedet. Det er ved at være en del år siden, jeg sidst købte et audio interface, så der er lidt at orientere sig i.

Tak for hjælpen.

Nyt svar