Black Friday 2016 - software tråden

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Medlemsavatar
Brinkand
Forum Donator
Indlæg: 174
Sted: Nordjylland

Re: Black Friday 2016 - software tråden

Indlæg af Brinkand »

Det fungerer fint med Waves CM30. Har købt Musicians 1 til 9USD. Mon ikke det er en rimelig pris for doubleren...

Ellers blev det kun AIR-pakken i år. Loom er fed. Har ikke haft tid til at prøve alt det andet endnu.

Medlemsavatar
danstanley
Medlem
Indlæg: 911
Sted: Frederikshavn

Indlæg af danstanley »

Lidt mandags tilbud fra Izotope

Stutter Edit + Mobius Filter

Stutter effect and FREE filter effect

$49 ($298 USD Value)

https://www.izotope.com/en/store/deals. ... ent-monday
https://24bit.dk - Cockos Reaper - Ableton Live 12 - Logic Pro X - macOS Sonoma 14.0 - Mac Mini M2 PRO

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Brinkand skrev:Det fungerer fint med Waves CM30. Har købt Musicians 1 til 9USD. Mon ikke det er en rimelig pris for doubleren...
Det blev til Musicians Bundle 2 for mig. Jeg blev enig med mig selv om, at der ikke var noget, der sådan rigtig tydede på, at Renaissance De-Esser var lysår bedre end SpitFish.
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8690
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Brinkand skrev:Det fungerer fint med Waves CM30. Har købt Musicians 1 til 9USD. Mon ikke det er en rimelig pris for doubleren...

Ellers blev det kun AIR-pakken i år. Loom er fed. Har ikke haft tid til at prøve alt det andet endnu.
Brugte den hos Audiodeluxe, Morphoder, til min lille Vocoder samling, lidt ekstra rabat, fint nok 112 kr på paypal,...

Air-pakken napped jeg også for et par uger siden, har kun leget med Expand og Vacum endu ,.. men er meget glad for disse allerede

Loom skulle også være god, og Riser samt Structure ligner også noget jeg kan bruge, måske det bedste value for money nogensinde

Har på fornemmelsen at det kun bliver "Strike" samt en eller to yderligere jeg ikke kan bruge til noget

Billede
Vedhæftede filer
Morphoder.JPG
Morphoder.JPG (24.83 KiB) Vist 459 gange
/Dub

Medlemsavatar
gs-dk
Forum Donator
Indlæg: 9676
Sted: Frederiksberg

Indlæg af gs-dk »

Først prøve med Loom - det bliver vist mere til kirkegården:). Jeg har bare for meget allerede......hvornår lærer jeg det!?!

Medlemsavatar
Morten B
Forum Donator
Indlæg: 6613
Sted: Søvind

Indlæg af Morten B »

gs-dk skrev:......hvornår lærer jeg det!?!
Øøøøøhh..... Aldrig! :dollargrin:

Medlemsavatar
bluefonia
Forum Donator
Indlæg: 1308
Sted: Kerteminde, - sådan ca.

Indlæg af bluefonia »

Jeg føler mig i den grad snydt, - ja, faktisk bedraget og tilmed ydmyget. Jeg gav $9 for AIR Xpand for et stykke tid siden og nu kan man får den til $1 hos Audiodeluxe. I næste uge får man sikkert betaling for at hjælpe dem af med restlageret.
Verden er sgu uretfærdig.
Mac Mini M1 16Gb · MacBook Air · Quantum 2626 · Adam A7X · Logic Pro X · Golden Age Premiere PRE 73 & EQ 73

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8690
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

bluefonia skrev:Jeg føler mig i den grad snydt, - ja, faktisk bedraget og tilmed ydmyget. Jeg gav $9 for AIR Xpand for et stykke tid siden og nu kan man får den til $1 hos Audiodeluxe. I næste uge får man sikkert betaling for at hjælpe dem af med restlageret.
Verden er sgu uretfærdig.
Overvejede lige om det var en form for joke ,...

Verden har aldrig været retfærdig, om ikke andet så af en meget simple grund, nemlig at vores definitioner af "retfærdig" er vidt forskellig.

Nu har priserne de sidste mange år også kørt op og ned, nogen gange fra uge til uge, flere 100%, det under mig hvis det kan komme som et chock.

Det kan jo gå begge veje, "den der har grisen bestemmer prisen", det er et sundt princip, som jeg håber består,..

1$ eller 10$ er begge kun symbolske og latterlige give-away priser, normalpris er pt 99$ på den officielle side, (hvilket i sig selv er en ok pris).

Jeg vælger at se posetivt på situationen, og vælger jo ud fra hvad jeg syntes var i orden for mig på købstidspunktet, og VED det sikkert falder mere

Aldrig har jeg fået så meget godt software nærmest forærende som i de seneste år, jeg er faktisk direkte TAKNEMMELIG :dollargrin:

Gider således heller ikke at pive over at nogen fik Eventide total-bundlen 100$ billigere en mig få timer efter jeg havde købt, for et par dage siden

Ellers kunne jeg jo pive konstant ,.. og bruge min egen og andres energi på det

Air Xpand gav jeg 1£ for, altså også ca 1$, helt tilbage til d 26 juni hos Plugindiscount.com ,.. prisen har ligget fast der helt siden i sommers !
/Dub

Medlemsavatar
bluefonia
Forum Donator
Indlæg: 1308
Sted: Kerteminde, - sådan ca.

Indlæg af bluefonia »

Overvejede lige om det var en form for joke ,...
@DUBTEMPLE, ...det var altså en joke :) . Om man betaler 1 eller 9 dollars betyder jo ikke noget.

Under alle omstændigheder, og som du selv siger, hopper priser jo op og ned. Hele Black Friday konceptet, - alm. udsalg, brandsalg, fødselsdagssalg, - fortsæt selv, - er jo bare en måde at sælge mere på.
Selv har jeg næppe købt bare et plugin til normalpris, - venter altid til der er nedsættelser.
Mac Mini M1 16Gb · MacBook Air · Quantum 2626 · Adam A7X · Logic Pro X · Golden Age Premiere PRE 73 & EQ 73

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8690
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

bluefonia skrev:
Overvejede lige om det var en form for joke ,...
@DUBTEMPLE, ...det var altså en joke :) . Om man betaler 1 eller 9 dollars betyder jo ikke noget.

Under alle omstændigheder hopper priser jo op og ned. Hele Black Friday konceptet, - alm. udsalg, brandsalg, fødselsdagssalg, - fortsæt selv, - er jo en måde at sælge mere på.
Selv har jeg næppe købt bare et plugin til normalpris, - venter altid til der er nedsættelser.
Haha, ja nemlig, blev sgu bare lidt bange for at det var alvor, og du sad med pilleglasset, eller noget :-) :-) :-)

Fortsat go dag !
/Dub

Medlemsavatar
bluefonia
Forum Donator
Indlæg: 1308
Sted: Kerteminde, - sådan ca.

Indlæg af bluefonia »

Haha, ja nemlig, blev sgu bare lidt bange for at det var alvor, og du sad med pilleglasset, eller noget :-) :-) :-)
Jeg er ikke til piller, men nu du nævner det tror jeg, at jeg napper mig en heftig romtoddy :)
Mac Mini M1 16Gb · MacBook Air · Quantum 2626 · Adam A7X · Logic Pro X · Golden Age Premiere PRE 73 & EQ 73

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8690
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Snart tid til en ny tråd :-)

Vi kunne jo starte med vores forventninger, hvad der skal holdes øje med, og hvem der allerede har meldt lidt ud, såsom Plugin Alliance
/Dub

Medlemsavatar
KristianNielsen
Medlem
Indlæg: 2491
Sted: Holbæk

Indlæg af KristianNielsen »

Har lige kigget tråden igennem, men kunne ikke finde hvad UAD kørte af tilbud sidste år - nogen som kan huske det?

Default avatar
bredal187

Indlæg af bredal187 »

DUBTEMPLE skrev:Snart tid til en ny tråd :-)

Vi kunne jo starte med vores forventninger, hvad der skal holdes øje med, og hvem der allerede har meldt lidt ud, såsom Plugin Alliance
Håber FabFilter kommer med et ordentlig slagtilbud

Nyt svar