Sonalksis konkurrence - vinderen er fundet!

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37674
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

A hva? Puds lige leverpostejen af brillerne :-)

Sonalksis plug-ins har været ude i lang tid og kan så absolut købes nu.

Bundle = sampak

Medlemsavatar
Sangerinden
Medlem
Indlæg: 241
Sted: Nordsjælland

Indlæg af Sangerinden »

Hvis Chakaranda er taget på Guru visit i Tyskland har han vist ikke brug for Plug inns. Et par rammende ord og røgelsespind og lidt skrædderstilling skulle sætte fut i gutten. :-D
Noget kunne vist også tyde på at Chakaranda er i Stand-by hvad angår musikproduktion hvis han ikke engang reagerer på Holgers Tillykke mail.

Medlemsavatar
Peter G
Medlem
Indlæg: 107
Sted: Sweden

Indlæg af Peter G »

CHAKA KOM HJEM!

Hent dine fede plugs, skriv nogen flere sange og bliv DK's svar på Thomas Di Leva - der er brug for dig! :wink:

Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37674
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

Normalt er der faktisk nogle ret specifikke krav til forældelser (f.eks. i forbindelse med afhentninger af købte varer), men i dette specielle tilfælde er fristen lidt kortere rent praktisk fordi Sonalksis har nogle krav som skal opfyldes nu.

Hvis jeg ikke hører fra Chakaranda inden tirsdag må jeg lige tage kontakt til Sonalksis og høre om den så går videre til næste på listen.

Jeg sender lige endnu en email til Chakaranda, og ellers: Giv lyd! :tel:

Medlemsavatar
kts
Medlem
Indlæg: 1006
Sted: Verden

Indlæg af kts »

Holger skrev:A hva? Puds lige leverpostejen af brillerne :-)

Sonalksis plug-ins har været ude i lang tid og kan så absolut købes nu.

Bundle = sampak
Det snød mig osse at du skrev, at det var lidt sværere end sædvanlig, for normalt er svaret altid "Ja!" til sådanne konkurrence spørgsmål. Det ville jo være lidt usædvanligt med et "Nej!"

Nå, men jeg må pudse bønnepostejen af mine briller (har forøvrigt lige fået nye, mon ikke det hjælper??) og prøve igen næste gang! :roll:

Kh Klaus, nå nej Anonymos......... 8-)

Default avatar
Zero

Indlæg af Zero »

Super! 8-)
(Vi har lige vaeret i Holland paa semniar, derfor har jeg foerst faaet tid til at svare nu.)

"Tilfaeldigvis" staar jeg netop og skal i gang med at redigere Michael Barnetts talks (lydmaessigt), saa denne gevinst falder paa det helt perfekte tidspunkt.
Og tilfaeldigvis skal jeg ogsaa til DK omkring den 16-18 for at hente Mac'en plus hvad jeg ikke kunne ha med i foerste omgang.

Tiden hernede gaar for det meste med arbejde, meditationer og skoenne kvinder (hvem sagde den spirituelle vej skulle vaere kedelig?.. :lol: )

Musik indspilning skal jeg ogsaa nok faa tid til henad vejen, men de foerste tre uger har vaeret ret hektiske.

Cu all 8-)

Nyt svar