Cubase 8Pro

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Medlemsavatar
skids0707
Forum Donator
Indlæg: 35
Sted: Østerbro

Cubase 8Pro

Indlæg af skids0707 »

Jeg har Cubase 6.5 som er fint....men!....skal jeg bruge 800kr(special offer) til at update til 8Pro? er den 800kr bedre end 6.5?

Vil gerne høre fra nogen som har 8Pro

tak på forhånd.
Cubase 8, Mange VSTi's, Oberheim MC3000, Novation Nova II, Korg Radias, EMU Longboard 61 Korg Triton-R, Muse Receptor Rev C, Akai S5000, Access Virus rack, Alesis QSR TC Helicon Voice Prism Plus,

Medlemsavatar
SLL
Forum Donator
Indlæg: 4772
Sted: DK

Indlæg af SLL »

Ja det syntes jeg. Der er tonsvis af nye lækre ting in v8, som du ikke finder i tdligere versioner. Altså hvis du bare smutter fra Cubase 7.5 til Cubase 8, er alene de 800 kroner vær. Så hvis du kan få opgraden til 800 fra 6.5, så havde jeg slået til :)

SLL

Default avatar
bredal187

Indlæg af bredal187 »

Enig, 8'eren er en upgrade værd, selv til fuld pris.

Medlemsavatar
kandersen
Forum Donator
Indlæg: 853
Sted: ejby, lille skensved (Køge)

Indlæg af kandersen »

Forstår slet ikke man kan leve uden 8 pro. Skiftede fra en skrabet 7 element til 8 pro. Og den har nok været den absolut bedste opgradering jeg nogensinde kunne forestille mig.
Kostede mig så også "kun" 2800, og så fik jeg en Halion 5 med i købet :dollargrin:

Medlemsavatar
Mike Runner
Medlem
Indlæg: 931
Sted: Hedehusene

Indlæg af Mike Runner »

Ja, se at få opgraderet :-D

Cubase Pro 8 har ikke slået så meget som en eneste prut, siden jeg installerede det i december... kører klippestabilt på MacBook'en her.
.:: Mike ::.
www.mtpstudio.dk

Medlemsavatar
midibass500
Medlem
Indlæg: 339
Sted: Aarhus

Indlæg af midibass500 »

+1 på Cubase 8 Pro
Martin Ahm

Laver lyd til brands - og udgiver 80er elektro på vinyl
Ahmatron - musik og lyddesign til broadcast
Code Elektro - 80er elektro

Medlemsavatar
Hippo
Synth-hvisker
Indlæg: 1553
Sted: FishCorp

Indlæg af Hippo »

har c8 pro .. arbejder i 6.5.5 - har prøvet at sætte c8 op på 117 forskellige måder, men jeg kan kan ikke matche min workflow-hastighed fra 6.5 lige meget hvor meget jeg prøver .. og så er der ting jeg savner - som f.eks at save mixer-presets for mere end een kanal af gangen .. alt i alt kan jeg ikke bruge det til noget, selvom der er mange gode enkelte elementer ..
Rune Borup :: Producer / Sangskriver / Synth-hvisker @ FishCorp

Medlemsavatar
Mike Runner
Medlem
Indlæg: 931
Sted: Hedehusene

Indlæg af Mike Runner »

Hippo skrev: .. og så er der ting jeg savner - som f.eks at save mixer-presets for mere end een kanal af gangen ..
Markér de kanaler du ønsker at gemme, og klik derefter på "Pil ned" ikonet øverst til højre på mixeren... der er dine load/save funktioner :)
.:: Mike ::.
www.mtpstudio.dk

Medlemsavatar
Crevil
Medlem
Indlæg: 733
Sted: Brabrand

Indlæg af Crevil »

Jeg er også glad bruger, dog har jeg oplevet problemer.

8.0.20 opdateringen fjernede mine muligheder for at anvende EuCon enheder som RemoteDevices. Det er rapporteret som et problem, og bliver forhåbentligt fikset i næste opdatering. Lige nu køre jeg med 8.0.0 og det spiller fint. :)

Medlemsavatar
Inzider
Medlem
Indlæg: 1551
Sted: København S

Indlæg af Inzider »

Er også rigtigt glad for 8.0.20.

Oplever aldrig/ekstremt sjældent crashes og så er det typisk 3. part software...
Jay Adams Productions
Sound Design
Scoring
Music Production

Medlemsavatar
skids0707
Forum Donator
Indlæg: 35
Sted: Østerbro

Indlæg af skids0707 »

Jeg takker for jeres input, er stadig undecided, men der er 2 dage til tilbud slutter!! :?
Cubase 8, Mange VSTi's, Oberheim MC3000, Novation Nova II, Korg Radias, EMU Longboard 61 Korg Triton-R, Muse Receptor Rev C, Akai S5000, Access Virus rack, Alesis QSR TC Helicon Voice Prism Plus,

Default avatar
bredal187

Indlæg af bredal187 »

Hehe, så har du nok spurgt de forkerte mennesker, hvis alle siger ja og du stadig er i tvivl

Medlemsavatar
skids0707
Forum Donator
Indlæg: 35
Sted: Østerbro

Indlæg af skids0707 »

Kl;23:58 i går var nød til klik på Buy Now :) så skal vi se hvis den er penge værd.
Cubase 8, Mange VSTi's, Oberheim MC3000, Novation Nova II, Korg Radias, EMU Longboard 61 Korg Triton-R, Muse Receptor Rev C, Akai S5000, Access Virus rack, Alesis QSR TC Helicon Voice Prism Plus,

Medlemsavatar
kandersen
Forum Donator
Indlæg: 853
Sted: ejby, lille skensved (Køge)

Indlæg af kandersen »

Du bliver ikke skuffet er jeg sikker på.

Nyt svar