KristianNielsen skrev:Så kom der en 50 dollar voucher, og jeg blev så gratis ejer af RMX16 upgraden.. Selve upgraden betyder ikke så meget for mig, men dejligt at kunne bruge alle sine demo-trials igen![]()
YES YES YES

KristianNielsen skrev:Så kom der en 50 dollar voucher, og jeg blev så gratis ejer af RMX16 upgraden.. Selve upgraden betyder ikke så meget for mig, men dejligt at kunne bruge alle sine demo-trials igen![]()
KristianNielsen skrev:Håber kraftigt på at der er 50% på SSL i morgen eller fredag, og så hopper jeg på compressoren. Hvis ikke det er tilfældet, kan jeg se at deres precision plugins er til halv pris - nogen som har erfaring med deres buss-compressor?
KristianNielsen skrev:Fedt at de er forlænget - trækker den lidt, og ser om der dukker en voucher op ud af det blå![]()
DUBTEMPLE skrev:Hmmm, BX-subsynth, til 49$ det eneste af deres plugs der siger mig noget![]()
Vist nok alm VST, så ingen hardware binding,..
Måske sku man, der skal lyttes, og ses demo![]()
Christoffer I. N. skrev:DUBTEMPLE skrev:Hmmm, BX-subsynth, til 49$ det eneste af deres plugs der siger mig noget![]()
Vist nok alm VST, så ingen hardware binding,..
Måske sku man, der skal lyttes, og ses demo![]()
UAD er altid bundet op på hardware. Men måske skulle denne post have været i julekalender-tråden? Iøvrigt værd at bemærke at PA's tilbud på Subsynth er under halv pris af UAD's tilbud.