Autoload?

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Default avatar
Ole Rømer
Medlem
Indlæg: 9

Autoload?

Indlæg af Ole Rømer »

Har gemt autoload i logic-mappen, men den gir mig kun en untitled, som jo er ubrugelig for mig.
Any ideas?
OSX p, 6.4.3 G4.

Ole
:?

Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37674
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

Prøv at læse Logic FAQ'en, der er svar på dit spørgsmål.

Medlemsavatar
ecozyz
Medlem
Indlæg: 435

Indlæg af ecozyz »

Ellers tror jeg du skal klikke dig ned i hus application support->logic->templates ( sådan cirka) og der vælge eller gemme ) noget der hedder en autoload..
Ligger den et andet sted, kan du jo altid lige prøve at søge efter den via æble f i finder..

Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37674
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

Autoload/Song Templates
Logics Autoload loades automatisk ind i Logic ved opstart af programmet. Dette kræver dog at filen hedder præcis "Autoload.lso" og ligger enten i folderen Brugere/DitBrugernavn/Bibliotek/Application Support/Logic/Song Templates/ eller i folderen Bibliotek/Application Support/Logic/Song Templates/

Du kan også have andre Song Templates liggende her, men kun Autoload.lso vil loades automatisk. Det er en god idé, at skrivebeskytte sin Autoload, når man har redigeret den færdig. Det gøres ved at lave Vis Info på filen (Command+I) og sæt hak i "Låst", og sæt evt. også hak i "Standard Layout".

Default avatar
Ole Rømer
Medlem
Indlæg: 9

Indlæg af Ole Rømer »

Tak for respons.
Problemet med de fine forslag er bare, at der ikke findes en logic-mappe. Den hedder Emagic og ender i aplication support - impulse respons.
Jeg tror problemet ligger i, at det er 6.4.3 og ikke 7...
Men jeg arbejder videre med det, det er jo rarest når alting det er ligesom før (9.2).

Ole

Medlemsavatar
ecozyz
Medlem
Indlæg: 435

Indlæg af ecozyz »

ellers bare søg efter filnavnet med æble f..
Det virker ganske enkelt hver gang..
Går du så ind i mappen kan du trykke æble pil op, så kommer du en mappe op..
Bare et par hurtige short cuts der gør det hele lidt lettere..
pt ren software

Nyt svar